Viser søkeresultater 31 til 40 av 46

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Norge
    Meldinger
    360

Standard Lavt stoffskifte - hva nå?

Denne uka var stoffskifte endelig lavt nok, etter 14 år på grenseverdier hvor legene har sagt at alt er fint.

Endelig har jeg fått medisiner, og jeg er egentlig så positiv. Skjønner også jeg er "heldig" (?), for jeg har startdose på 50microgram (Levaxin), ser andre har startet lavere. Merket faktisk forskjell de første dagene, for jeg var ikke totalt utslitt og havna på sofaen etter å ha henta ungene (i bil ). Men i dag har jeg hatt flere runder på sofaen igjen.

I tillegg har jeg merket at jeg har lite tålmodighet og blir lett irritert. Jeg som egentlig er så positiv til dette og tenker at nå skal det bli bra. Isteden så blir det jo ikke det. Neida, jeg forventer ikke mirkaler, men det at tålmodigheten min synker er ikke ok. Jeg har jo tre fantastiske gutter, som er noe i overkant hypre siden det er rett oppi jul. Og da vil jeg heller være mer tålmodig.

Jeg har lest og vet at det kan ta tid før man kommer dit man skal, men jeg har også hørt om noen som har raskt effekt. Hva kan man egentlig forvente??

Når jeg leser her inne, virker det som om fol kontrolleres etter 6 uker på medisiner? Jeg skal ha ny time først etter 3 måneder. Er det uvanlig?

-------------------------------------
    Denne teksten kom ikke opp når jeg klikket på linken til denne. Isteden kommer presentasjonen frem. Legger inn denne teksten, for å prøve å få opp korrekt tekst.

Dette er opprinnelig hovedinnlegget i tråden, så denne tråden er korrupt siden de over er kopi av min presentasjonstråd. :(
    Sist endret av Qa; 19-12-09 kl 23:17 Begrunnelse: Problemer med visning av tekst på forumet

Lignende tråder

1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 20:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 19:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn