Side 4 av 6 Først 123456 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 52

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Jeg har det på samme måte og det har nok mye med stoffskiftet å gjøre. Har mine dager på jobb, hvor alt bare går i stå og jeg ikke får gjort en ting....

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    91

Standard

Det er nok et av symptomene man kan ha på lavt stoffskifte.

Medlem siden
    Apr 2005
    Meldinger
    14

Standard

Det var godt å "høre" Men dette med lesing er et problem. Det er som om kroppen/hode stritter i mot. Regner med at det er derfor jeg er så trøtt ettter jobb i og med det er så anstrengende å konsentrere seg.
    Håpet er at det blir bedre etterhvert. Håper så veldig at det er så enkelt at jeg kan få et eller annet for det. Fikk konstatert lavt stoffskifte i fjor. Men regner med at jeg har hatt det i mange mange år i og med at jeg har hatt jevne utmattelsesperioder fra jeg fikk mitt første (og eneste) barn.
    Nå er jeg 50.
    Det er ikke godt å ikke være opplagt når en vil så mye

gjest Gjest

Standard

Kjenner meg igjen har problemer på jobb spesielt utover dagen, jeg jobber på ett lager der jeg både tar feil varer og skriver feil vare- nummer,føler det er ett problem har heldig vis har jeg en tolmodig sjef jeg håper bare at den ikke går over. bøker orker jeg ikke lese å aviser leser jeg bare overskrifter. Har hatt lavt stoffskifte i 13 år men blir ikke bedre selv om jeg tar levaxin 150mg, har vært hos spes. på sykehuset de sier at doseringen er bra så det feiler meg ingen ting.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    91

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av gjest
    Kjenner meg igjen har problemer på jobb spesielt utover dagen, jeg jobber på ett lager der jeg både tar feil varer og skriver feil vare- nummer,føler det er ett problem har heldig vis har jeg en tolmodig sjef jeg håper bare at den ikke går over. bøker orker jeg ikke lese å aviser leser jeg bare overskrifter. Har hatt lavt stoffskifte i 13 år men blir ikke bedre selv om jeg tar levaxin 150mg, har vært hos spes. på sykehuset de sier at doseringen er bra så det feiler meg ingen ting.
    Har også vært hos spesialist to ganger, og de sier at jeg har fine prøver derfor har jeg ikke plager med stoffskiftet mitt. Hallo?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Enig med dere i at dette er utbredt blandt oss med stoffskifteproblemer. Det jeg vil tillegge, er at jeg syns vi skal forklare dette for legene veldig nøye og bruke mye tid på dette.
    Samtidig må vi da være klar over at vi spiller ballen rett inn i mistanken mot psykriatrien ! Hvis vi ikke kjenner legen meget godt kan dette resultere i at legen tror dette er inne i hodet, og føre til flere års forsinkelse i feilsøkingen ved henvisninger til psykiatrien.
    Det hendte meg, men får håpe den biten er blitt bedre på 15år.

Det er tre ting som ikke er blitt bedre etter at jeg begynte med Armour. Vonde legger, øresus og dette vi nå snakker om. Jeg er ikke kommet helt i mål med dosen enda - så jeg håper . . .
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    89

Standard

jeg har også konse.problemer, men en annen ting er at jeg har fått nedsatt hørsel og en diffus pipelyd i ørene, er d flere som har det samme?

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    71

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Har pipelyder i massevis, men hører vel ok når ikke lyden jeg skal høre er lik pipelyden da.
    Denne sykdommen ble vel "oppdaget" på psykiatriske sykehus i sin tid. Hvis vi ikke blir behandlet, så havner man u-unngålig der !
    Så Levaxinen virker den - hvis ambisjonen bare er å holde oss utenfor murene da.
    Det er vel egentlig slik at de fleste som "tilbys" psykiske tjenester får dem før man erkjenner et stoffskifteproblem.
    Man jaggu er det dem som har en klar diagnose som også får tilbudet.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    89

Standard

Halloen!
    Det er ikke noe håp for hørselen når man begynner på medisiner da?

Side 4 av 6 Først 123456 Siste

Lignende tråder

1. Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
    Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 12
    Siste melding: 02-06-09, 16:33
  2. Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
    Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 14
    Siste melding: 05-02-08, 11:53
  3. Doseøkning etter fødselen? (Og noen andre spm.)
    Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 3
    Siste melding: 19-08-07, 10:18
  4. Hvordan er selve fødselen med hypo?
    Av liten i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 7
    Siste melding: 15-11-06, 20:57

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder