Side 4 av 7 Først 1234567 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 61
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Hei,

Jeg har gått ned 5 kilo på 3-4uker med lavkarbo, det går ikke så fort som med andre jeg kjenner, men det går hvertfall nedover og ikke oppover.

Hender jeg sprekker så det suser, men da jobber jeg meg innpå igjen.

Har litt problemer med med skjelving og hjertebank, ogda må jeg ha i meg sukker, men jeg har gått ned uansett.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anne Ma
    Må bare ;)

- Ikke alle har insulinresistens selv om de er over 80 cm rundt livet!

takktakktakk!!!!!!

jeg har arvet kroppen fra alle kvinner i min familie: slanke ben og armer, alt fett rundt midjen:=(

bena er str 38 og midjen er 44........

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Ny nedgang, nå er det 8,9 kilo ned. Det er vel en hel kilo på en uke. Ikke verst, ikke verst! Har hatt menstruasjon og vekta spratt opp noe før den, men la seg pent ned igjen så snart blødningene var i gang.

Men midjemålet er jævla stort hos meg og ja. Får se om noen kilo til. En gang må det da begynne å krympe det også.

Medlem siden
    Jun 2007
    Meldinger
    86

Standard

Det er veldig inspirerende å se at du har gått ned så mange kilo! Er selv igang med Fedon mat. Bruker du han?

Gitte

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Nei, jeg bruker Ketolyse. (www.ketolyse.no) Det går stort sett i fisk, kjøtt, egg og grønnsaker. Det er litt ensformig, men jeg bruker litt Fedons frokostblanding med cottage cheese, biola naturell og Heistad syltetøy når jeg trenger noe friskt.

Jeg har en slk måte å gå ned på, at jeg står i ro en stund og så ne d1-2 kilo. Som om det plutselig blir borte. Det er litt kjedelig når vekten står i ro. Nå står den og vipper rundt 83 kilo.

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Jeg har også gått ned 4-5 kg med å unngå søtt. Har brukt lang tid og følger ikke noe bestemt opplegg, men det virker. Jeg vil prøve å gå ned ca 8-9 kg til.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Jodda...har sprukket sist søndag...og flere dager etter det. Vekta viser opp 1 kg. :( 84,1. Nå får jeg bare kjempe meg tilbake.
    Skal kutte ut sukkerrerstatninger som sukkerfri saft. Har lest at det kan øke insulinprouksjonen hos noen, slik at de ikke klarer å slanke seg. Gjelder spesielt magefett.
    Null Fun Light, Pepsi Max og Natreen fra i morgen. Hva en ikke gjør for å gå ned de siste kiloene... !!!

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Et kilo opp etter nesten ni kilo ned er ikke mye. Bra at du klarer å hente deg inn igjen og fortsette!!!

Du klarer det nå!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Angående det med lettbrus og lettsaft, de inneholder sitronsyre og på et Atkins-nettsted stod det gjemt at sitronsyre stopper prosessen som omdanner fett til ketonlegemer eller hva det var.
    Jeg var da en kort tid på atkins tre år siden når jeg leste det og prøvd for nysgjerrighetens skyld cola light og schwupps var jeg plutselig sulten og sliten. Prøvde også makrell i tomat som jo inneholder sitronsyre og samme skjedde. Jeg fikk masse energi av atkins.
    Jeg ble mobbet hjemme for å "maule pålegg" og sluttet på atkins, men begynte igjenet par år siden og de ble sluttet bare å kommentere at jeg "maulet pålegg". Jeg spiser grønnsaker istedenfor brød, ikke bare "pålegg". Er ned 17 kg nå til 55 kg. Fant ut underveis at jeg ikke tåler gluten.

nora

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har også prøvd Atkins, men for meg virket det ikke hverken på vekten eller ellers har aldri følt meg så elendig jeg. Men det er flott at det virker for andre.

Side 4 av 7 Først 1234567 Siste

Lignende tråder

1. undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
    Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 2
    Siste melding: 11-05-07, 10:28
  2. Lavkarbo - Dag1
    Av Shanita i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 6
    Siste melding: 07-02-07, 21:26
  3. ME...igjen!
    Av Maia i forumet Myalgisk encefalopati (ME)
    Svar: 2
    Siste melding: 23-01-07, 17:20
  4. Lavkarbo diett!!!!
    Av heisann i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 13
    Siste melding: 29-11-06, 12:48

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn