Viser søkeresultater 31 til 40 av 67
-
02-02-07, 19:41 #31
men: dette tels vel ikke for oss som har operert og av den grunn fått lavt stoffskifte?
-
02-02-07, 21:36 #32
Jeg er redd at det blir en annen kamp, eller hadde du høyt stoffskifte og også vaksinen?
-
05-02-07, 18:20 #33
nei, si det. det er nok heller at jeg er disponert for autoimmune sykdommer da jeg har hatt barneleddgikt også:=)
men jeg tror nok at man skal ha fått sykdommen ganske rett etter vaksinen for å væøre i nærheten av å kunne påvise en viss sammeneng.
slik er det iallefall med ME og vanngreiene i bergen.
-
05-02-07, 20:01 #34
Jeg fikk vaksinen i løpet av vaksineforsøket i 1989 -1990.
Hypothyreosediagnosen fikk jeg sammen med en del andre hormonforstyrrelser i 1994-95.
Jeg har selv tenkt på en mulig sammenheng mange ganger, også før det ble snakk om ME.
-
08-02-07, 13:33 #35
Hei Siwcath
Bare lurer på om hvor mange det er som har meldt seg på her...
Tror du vi har nok til og kunne komme noe videre med dette?Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
08-02-07, 13:46 #36
Vi er nå rundt 5 til 6 som er interesserte. Det kan være en god start. Nå trenger jeg bare litt tid til å sitte ned å skrive litt.
Jeg skal dele med dere alle hva jeg kommer frem til. Blir nok litt skriving i helgen om energien er der
-
16-03-07, 08:11 #37
Hmm, jeg har sendt en mail idag, både for meg og mannen min... Blir spennende å se hva de svarer.
-
16-03-07, 09:22 #38
Heisann alle sammen,
Jeg har fremdeles tenkt til å få til dette. Men de siste ukers begivenheter på jobb har gjort livet litt hardere å leve...
Teamet mitt flytter til Tsjekkia og jeg må finne ny jobb. I oktober begynner jeg den nye jobben, men i mellomtiden må jeg jobbe i overgangs fasen i samme stilling. Men folk slutter som fluer dør rundt meg, så det begynner å bli litt for hektisk for en person som er hypo. For å si det slik, har blitt mye soving på meg når jeg ikke er på jobb.
Men nå begynner våren å titte frem i Nederland, så jeg håper det blir som en liten energi sprøyte
Og så skal jeg få gjort det jeg har tenkt på:
- skrive brev til NTF for å forsøke å få dem med på dette
- skrive brev til media for å få media oppmerksomhet
- evt kontakte pasientskadeerstattningen
- skal også se om jeg får snakket med sykehus eller Balder som behandler folk med hypo.
Dette er et stort prosjekt for meg... så det kan ta litt tid før alt er på plass
-
30-03-07, 02:45 #39
Jepp!
Fikk vaksinen i 88 og 89, fikk mononukleose og stoffskifteproblemer etterpå. Tror absolutt det kan være en sammenheng her! Jeg er med!
Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
-
30-03-07, 08:41 #40
Jeg vet ikke om dere fikk med dere at de to første som søkte om pasient skadeerstattning for meningokokk og ME, ble avvist.
Dette stopper ikke oss, men det flere vi er, jo bedre!
Lignende tråder
-
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25
Svar med sitat
Bokmerker