Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
-
23-06-05, 12:38 #11
Takk for svar!
Legen min mener at prøvene er normale og han tar meg ikke på allvor når jeg sier at jeg ikke føler meg bra. Er lei av å krangle med alle rundt meg for å få forståelse... De fleste mener at det bare er syting...
Har tatt kontakt med Balderklinikken i Oslo. Problemet er at det koster j* mye og det er langt unna. Men jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre.
Hvilke prøver er det jeg bør krangle meg til, da?
Synes du at jeg bør krangle meg til en høyere dose?
Jeg har nå 50μg tirsdag, torsdag og lørdag og 100μg resten av dagene.
Jeg kan ikke huske å ha følt meg bedre noen gang etter at jeg begynte på levaxin, har tvert imot blitt verre.
-
23-06-05, 13:12 #12
:( Hører det samme overalt. Alle blir verre en tid etter Levaxin. Det er bare så utrolig at vi ikke blir hørt!!! Som sagt er jeg "ny" i gamet her, men dette er bare ikke mulig??
Hvilke andre sykdommer blir så neglisjert og så tilfeldig behandlet? Har aldri hørt noe lignende før. Er i virkelig så prisgitt dette maktapparatet som legene representerer? Har vi ingen rettigheter? Pasientombudet da? Noen som har brukt de? :evil:
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
23-06-05, 16:39 #13
Sienok, en TSH på 1,6 er i høyeste laget, og det er vanlig praksis i norge å prøve på en TSH på 1 i første omgang,
Forstår ikke hvorfor din lege mener noe annet.
I www.thyroidmanager.org står det til og med å prøve en TSH på 0,3-1.
Du har vært kjempelenge på en høy TSH.
(Men de som har lavt ferritin tåler ikke mere levaxin)
nora
-
29-06-05, 17:30 #14
Jeg har også lavt stoffskifte og har vært hos 2 forskjellige endokrinologer i Tromsø, og begge sier at plagene mine ikke skyldes stoffskiftet!! Har mer eller mindre alle symptomer som finnes, allikevel er jo prøvene mine fine. Jeg stod da jeg var hos dem på Levaxin, nå på Armour. Jeg har også diabetes 2 og mulig et metabolsk syndrom. De har tatt prøver opp og i mente, finner ikke mere.... Alle vet jo at det finnes en god del som ikke blir bra på medisiner, og fremdeles klarer de og si at jeg ikke har stoffskifteplager! Skitprat sier jeg bare........
Hilsen des65 ~~des65 sin dagbok!~~
-
29-06-05, 21:12 #15
Dr. Derry har skrever om pasienter med TSH som er innenfor referanseområdet og er hypo:
http://thyroid.about.com/od/hypothyr.../aa110300c.htm
Hvis man har det slik, da kan man be om en TRH test, og den vil antageligvis slå ut.
Det ble gjort hele tiden før.
nora
Svar med sitat

Bokmerker