Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
17-04-06, 18:21 #11
Ække så greitt da heisan, men det er faktisk sånn at Møllers tran går det an å ta for mye av. Om en skal tenke ekstremt. Vitaminene der er fettløselige og de hoper seg opp i vårt rikholdige.
B og C vitaminer er vannløselige og evetuellt overskudd stråles ut av kroppen før morgenkaffen.
Så spis B-vitamin du flere av dem er en forutsetning for at stoffskiftet skal funke også.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
17-04-06, 23:30 #12
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Bare å hive innpå altså? Har fått med meg at B-12 er viktig, og jeg tar ekstra tilskudd av det. Men mener du at f.eks. B-vitaminene i en Multivitamin-tablett ikke er nok for oss? Ut å hamstre enda mer.
Phuu...
Prøvde å handle D-vitamin på nettet. Sånn stordose-greie. Tror det var nora som hadde en link? Men jeg fikk det ikke til. Noen som har linken? Gjør et nytt forsøk. Kan vel handle B-vitaminer der også? Stordose-greie altså.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
17-04-06, 23:46 #13
Nestan alle B-vitaminene har en oppgave i stoffskifteprosessene.
Har sett på flere fitness sider og andre sider at flere der tror at B-vitaminer øker stoffskiftet.
Det gjør de ikke, men de senker dem hvis de ikke er tilstrekkelig tilstede - og det gjør en forskjell det. Det finnes ikke mangel på dette i vanlig kost, men er du på slankeren og spiser lite karbohydratrik mat så bør man vurdere å spise piller, men det er jo ingen vits i å stå å pisse B-vitaminer i dyre dommer hver morra heller da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
17-04-06, 23:57 #14
Takk for tipset i allefall.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Må jo bare innrømme at jeg er litt på "slankern" ennå da, og styrer unna karbohydrater om jeg kan. Blir mest proteiner. Og når det gjelder vanlig kost så sliter jeg. Gidder ikke lage mat, så jeg handler nok B-vitamin nå som jeg vet dette.
Fantastisk hvor mye nyttig informasjon som popper opp i innleggene! :o• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Kan man kreve å få prøve medisin mot lavt stoffskifte?
Av GMA i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-03-11, 19:31 -
Hvor lenge har dere kollapset?
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 21-01-08, 19:48 -
prøve medisin...
Av pling i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-12-06, 18:24
Svar med sitat
Bokmerker