Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
Threaded View
-
21-11-10, 15:22 #1
Nå lurer jeg.............
Hvor skal jeg starte tro? Jeg har fått diagnosen fibromyalgi, selv om jeg på en måte ikke helt får dette til å stemme. Har hatt muskelvondt i mange år,hatt tunge og stressende jobber, nå reagerer jeg fryktelig på stress,blir "kroppssjuk". Nå begynner jeg å lure på om det kan være noe med stoffskifte, har tatt prøver, men de er normale sier legen min.
Jeg har alltid vært kraftig, men de senere årene har jeg hatt store problemer med å gå ned i vekt, er "utslitt" absolutt hele tiden, alt er et ork. Våkner like trett om morgenen som når jeg la meg, utrolig liten tiltakslyst, dårlig kjønnsdrift, fryser mye innenfra og ut, hjelper ikke hvor varmt det er i rommet, mye kald på beina, kløe i håndflatene og under fotsålene, fryktelig tørr hud under beina, tror jeg reagerer på sukker, får vonde hovne fingre om jeg har fått i meg " mye". Enkelte ganger hopper hjerte til, som et ekstra slag, jeg har i den senere tid vært plaget av øresus, dette kommer og går, i forbindelse med mens er jeg helt slått ut, eier ikke energi, vond i hele kroppen , humør som en tiger med andre ord en lite hyggelig person å være sammen med.
Nå skal jeg jammen ta en ny tur til legen å få tatt prøver, men hva skal jeg be dem sjekke? Kan noen gi meg "smørbrødlista" så jeg kan si at dette vil jeg undersøke. Takker alle som svarer
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Jeg lurer og lurer...
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-05-10, 13:37 -
Fersking som lurer
Av Scarlett i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 02-11-09, 22:43 -
hei. lurer meg hit jeg
Av MariaEW i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 02-09-09, 23:31 -
Ny i forumet, lurer på mye...
Av Aline i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 26-06-08, 22:21 -
Er det mulig å ha lavt stoffskifte med forhøyet TRAS- verdi?
Av MetteS i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-10-06, 18:30

Svar med sitat
Bokmerker