Side 19 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste
Viser søkeresultater 181 til 190 av 340
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Dårlig :,(

Jeg er så gååååen og kroppen er sliten og hodet og halsen er sår og det føles som den kampen inni kroppen uff :,( Er slapp

Da jeg legger hode ned for og hvile da føles det som hele ansiktet blir fylt av vann og jeg føler meg som basseng men jeg vet ikke hvordan det er om hvordan man ser om det er vann i kroppen. Jeg ser der brillene er blir det stor merker, har jeg på meg strikk på armen så blir det merker der etter den selv om den er ikke stram.

Jeg har ikke tid til og være syk jeg :,(

GODKOZ fra Lilja som håper bli i bedre form
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    sverige
    Alder
    53
    Meldinger
    185

Standard

Äsj, det var kjedelig. Får håpe det snart blir bedre.

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

Interesant.

Mange stoffskiftepasienter, inkludert meg selv, får litt vondt i halsen og en slags "slåsskamp" inne kroppen når man er sliten.

Kjenner det selv etter at jeg besøkte en kamerat i går kveld.
    Helt utkjørt idag.

Tor

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kjenner det selv at jeg får vont i halsen av og til.

I dag har jeg hatt en dag hvor jeg har sovet hele dagen. Satser på at det blir bedre i morgen for oss begge.

Koz Cathrin

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar Håper vi blir bedre imårra ja GODKOZ
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

uff.ikke bra:(men sånn er det med oss ,det er opp og ned.jeg er ned fortiden,kan plutselig begynne å grine,synest det meste er pyton.liker meg best hjemme....veldig sliten-verker også mye i halsen å kjeven.føler kjertelen min har vokst i det siste også.
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg er ikke bedre men er tett i nesa eller renner, slapp i kroppen og halsen verker så håper det går over hater være syk føler jeg har ikke tid til det

Klemz

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Kald

Jeg fryser veldig føler meg som isklump eller noe snøball får ikke varmen i meg og andre sier det er varmt men de kjenner jeg er kaldt brr.

Hvorfor fryser jeg eller er kald ?

Jeg kan ta fingrene mine opp i ansiktet og de er kalde kalde og jeg blir stiv liksom for jeg fryser sånn :,(

GOD UKE KLEMZ

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

heisann du! det er vel stoffskifet vårt det også...
    selv er jeg glovarm. jeg svetter som er gris, selv nå i oktober kan jeg sjelden ha på meg mer enn t-skjorte. olabuksa klistrer seg til kroppen, og er jeg så uheldig at jeg må på do, får jeg nesten ikke buksa ned på knea... ( har ikke trange bukser ).
    jeg vet at veldig menge med hypotheorose fryser, men jeg er aldså motsatt.

det kan hende at du får bedre blodsirkulasjon om du begynner å trene...

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg trener nok for mye men har begynt trappe ned nå denne uken til 3 ganger i uke istedenfor 5 ganger i uka er ekkelt men får stå på uff

Jeg er varm nu så det er bare om morran da jeg står opp og te kvelds jeg er iskald. Det hjelper med kaffe da blir jeg varm hm rart he he da koker det

Takker for svar

Nu ska jeg til Psykologen gruer meg til reisen men det går alltid bra har ikke vært der på mange uker så får håpe jeg rekker si alt jeg skal he he

GODKOZ

Side 19 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste

Lignende tråder

1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 20:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 19:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn