Viser søkeresultater 121 til 126 av 126
-
20-09-10, 08:14 #121
Sv: Damens dagbok. Mitt lave stoffskifte har 10 års jubilerium i år
Jeg tok halvparten på morgenen i går, og glemte det på dagen, så tok andre halvpart på kvelden. Merket ikke noe på søvnen jeg heller.
Det står på boksen med MSM:"Rekommenderad dos: 1-4 kapslar, 2 gånger/dag (ej på kvällen då MSM kan ge ökad energi). Börja med liten dos som längsamt trappas upp. Rekommenderad dos bör ej överskridas.
Hvis jeg skal ta 3 gram om dagen, må jeg jo ta 6 tabletter. Så da går jeg over dosen som anbefales, men det gjør vel sikkert ikke noe.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
27-09-10, 20:46 #122
Da har jeg hatt et par dager hvor kroppen har hatt "influensaverk" og skikkelig hodepine. Alle triggerpunkter har vært super ømme, musklene helt i spenn og leddene i særlig anklene og hendene har verket noe veldig. Har sovet flere timer på dagen i 2 dager, og nå i kveld virker det som kroppen er tilbake i vanlig gjenge. I forkant av dette hadde jeg noen dager hvor jeg frøs skikkelig, vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Er egentlig bare glad for at det virker som det har gått over, hva det nå enn var.
Huden er verre igjen, det var bedre når jeg smurte med hydrokortision. Men siden det bare tok vekk symptomene og det bare kom nytt hele tiden har jeg fått ny krem. (som desverre ikke funker) Så da har desverre ikke hudlegen så mange flere alternativer. Finnes et til som jeg skal prøve hvis ikke denne funker på 2-3 uker. Satser på at MSM skal funke, men det tar jo litt tid.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
27-09-10, 23:13 #123
http://www.ansiktspleie.com/silicea-...ot-kviser.html
Har du prøvd denne Damen?
-
28-09-10, 07:58 #124
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
13-10-10, 22:43 #125
Jaja....Jeg er kraftig, godt bygget, fet eller kall det hva du vil. Om det er en sykdom, virus, genetisk, hormonelt eller what so ever.. Det bryr jeg meg ikke noe om. Fakta er uansett at jeg har alt for mye fett på kroppen, og jeg trives ikke med det. Har ikke hatt energi til å gjøre noe med det, men nå skal det vekk. Jeg vil kjøpe bukser i vanlige butikker og bruke moteklær uten å føle meg som en dundre.
Jeg trente aktivt fram til april i år, og kroppen ble veldig stram og fin, og gikk ned noen kg, men ikke mange å snakke om. samtidig ble nok treningen for hard for kroppen min, både binyrer nivået av mineraler og vitaminer ble for dårlig. Derfor sluttet jeg, og formen ble bedre. Nå er planen å gå minst en times tur hver kveld i stedet for å sitte på nett og se på tv hele kvelden. Kroppen min orker det faktisk nå, har jo fått en fantastisk formkurve etter at tyoiden fikk satt litt fart på systemet. Bruker aktivt pulsklokke, og ser jo der at formen er mye bedre.
Kjenner jeg blir provosert av at ord blir lagt i munnen på meg. Jeg liker faktisk Kari, selv om jeg ikke er enig i alt hun sier å gjør. Hun kan faktisk motivere meg, det er mulig å bli kvitt disse kiloene. Og mener jeg også skrev det i tråden at jeg ikke er enig i alt, men det er tydeligvis helt feil. Hun skal ikke likes i hele tatt. Slik enveiskjøring blir helt feil for meg, og hvis noen skulle lure, har har aldri tjent en krone på meg og kommer ikke til å gjøre det heller.
Så dette blir siste innlegget på en god stund fremover fra min side for blir mer provosert enn jeg har godt av. Ironien skinner igjennom fra driften sin side. Kommer tilbake etter jul en gang så dere får vite om det var mulig å gå ned i vekt. Og så regner jeg med det er i forumets interesse å få vite hva Balder svarer på brevet jeg skal sende til Balder.Jeg har det kladdet ganske så ferdig nå. (hvis jeg får noe svar da) Ønsker dere alle lykke til med å finne formen!10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
13-10-10, 22:50 #126

Trekk gjerne pusten og ta en liten time-out, det må jeg også gjøre av og til.
Men vær så snill og ikke la den bli for lang, og jeg håper da vi får se mer til deg før jul selv om vi ikke blir helt enige (om alt KJ eller andre sier) hele tiden.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Orca's dagbok
Av Orca i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 17-03-11, 20:37 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39
Svar med sitat

Bokmerker