Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
18-10-10, 21:56 #7
Sv: Ønsker svar hva det kan være
Kære Ivar
Vil bare lige nævne for dig, at jeg har en veninde, der havde mange symptomer, der ligner dine - de skyldtes mangel på dels d-vitamin, dels b12-vitamin. Med hensyn til det sidste skal man huske at tage alle slags b-vitamin og så evt. noget ekstra af den slags b-vitamin, man mangler, som fx altså b12.
Jeg selv har haft det rigtig dårligt med 'bare' at have mangel på d-vitamin. Det er helt afgørende for muskler og meget andet - bl.a. fordøjelsen - at der er nok af det i kroppen.
Man kan vælge enten at spise piller eller få ekstra vitaminer som indsprøjtninger. Det sidste fylder så vidt jeg ved lageret noget hurtigere op. Det var det, jeg valgte - man bliver altså godt nok noget øm i låret efter de første par gange ... Men det virker !
Uanset hvilken form, man vælger, så skal man sørge for at vedligeholde resultatet med vitaminpiller.
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 18-10-10 kl 22:33 Begrunnelse: præcisering vedr. indsprøjtninger
Lignende tråder
-
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Overrasket over prøveresultater - ønsker råd
Av Katarina i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 29-09-05, 10:26 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 13:40

Svar med sitat
Bokmerker