Jeg satt i møte på jobb da jeg fikk tlf fra legen i dag. Han var innom jobb og fant melding om at jeg ville snakke med ham. Jeg startet med å si at jeg ikke ville vente mer. Jeg fortalte at jeg har vært innom et forum på nettet og skrevet med mange andre som har problemer med stoffskiftet.
Han sa at han ønsket at jeg i alle fall skulle vente seks uker til, og så ta en ny blodprøve. Han sa at prøvene viser at jeg kommer til å måtte starte med Levaxin, det er bare et tidsspørsmål. Men han vil avvente og se at de andre verdiene havner utenfor referanseområdet. Han sa han følger den metoden de bruker på endokrinologisk pol.klinikk i forhold til sånne som meg med autoimmun tyreoditt.

Jeg kjente jeg orket ikke. Satt i viktig møte i forhold til en pasient, og kjente at jeg hadde problemer med å spore av til meg selv og min situasjon. Jeg feiget ut
Det ble så vanskelig når han henviste til det "ekspertene" på endo.pol.klinikken sier ... følte meg faktisk dum når jeg hadde sagt at jeg ikke ville vente.
Hadde det vært en annen jeg skulle "kjempe for" - så vet jeg at jeg hadde stått linen ut ... det har jeg gjort mange ganger for pasienter ... men det var så vanskelig.
Beklager at jeg var så feig. Jeg hadde virkelig fått masse støtte og oppbakking her inne. Kjenner meg skikkelig dum nå.