Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Lavt stoffskifte?
Threaded View
-
15-10-10, 06:56 #22
Sv: Lavt stoffskifte?
Heisan igjen

Jeg må bare spørre om et par ting, som jeg lurer på om det også kan ha noe med stoffskiftet å gjøre ...
Jeg klør meg ihjel ... på hele kroppen. Begynte for et halvt års tid siden. Jeg smører og smører, og det lindrer en liten stund. Har ingen utslett eller noe som kan vise hvorfor jeg klør. Noen ganger tar jeg meg i å sitte og klø og klø, til jeg neste klorer hull på huden. Kan det være pga stoffskiftet??
Er mye tørr på øynene.
Har lest en del rundt på forumet her nå. Legen er vekke hele denne uken.
Jeg skal ringe legen i neste uke - men hvorfor er det et så UTROLIG tiltak å ringe til legen??? Jeg kjenner jeg orker knapt tanken på det
Det handler ikke om at jeg ikke tørr - men det er så tungt.
Noen dager er jeg så trøtt at jeg har mest lyst til å sette meg ned og grine. Elsker mitt arbeid, men jeg klarer aldri komme meg tidsnok opp og avsted til jobb. Må bare ligge litt til, og litt til, og litt til .... Og mine elskede barn. Jeg skammer meg over meg selv noen ganger, når vi er ferdig med en helg og jeg har ikke funnet på noe særlig kjekt med dem. Enhver sjanse jeg har, så legger jeg meg ned. Jeg får overhodet ikke sove, men det er så fantastisk godt å bare ligge og hvile kroppen ....
Sorry .. måtte bare få syte litt. Håper jo at alt dette har noe med stoffskiftet å gjøre. Men så tenker jeg: kan det virkelig være så "lett"??Sist endret av IMAK; 15-10-10 kl 06:58 Begrunnelse: stavefeil som irriterte
Sitter med en TPO på 572 og venter på at legen skal fortelle meg hva som skjer videre
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker