Sitat Opprinnelig skrevet av Driftssjefen Vis post
Først sagde Kari, som kom Damen....

Man bør hellere sige: "for mig går det jo på livsstil". Ved at generalisere beskrives mange af os som dovne grovædere der ikke gider bevæge sig ("forbrænd mere end du spiser") og er selv ude om vores enorme, ulækre, myxødematøse kroppe (ironi anvendt).

Vi fraråder at fortsætte i "forbrænd mere end du spiser"-sporet hvis tråden skal forblive åben.
Beklager. Har rettet det, trodde det var tydelig nok at setningen pekte på den foregående. Nå bør det være klart. Skal ikke si noe mer i tråden jeg i tilefellet jeg skriver noe som gjør den blir stengt.

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Jeg forstår driftsjefens anmodning.
Likevel må jeg få si til damen at vi er en kjemisk fabrikk som styres av våres egenproduserte hormoner.
Du elsker sjokolade - ok - hvorfor ?
Eller - hvorfor elsker ikke en annen person sjokolade like mye da ?

Jeg syns ikke det er grunn til å utdype dette nok en gang ?

Men jeg syns jo ikke du skal frykte for å skrive dine egne meninger.
Enten bør du lyse litt på dem selv - og analysere, eller la oss få lys på dem ?
Hva som er best ?
Jeg forstår og vet hva du mener n`Finn, var nok kroppen min som gjorde at jeg hadde suget. Suget er ikke der like mye lenger, men vanen min med å spise det er der fortsatt. Og det mener jeg er min uvane. Jeg trenger ikke spise den selv om jeg elsker den. Har nå hatt 2 uker uten, og det har gått glimrende det selv om jeg hadde enormt sug den første uken. Men jeg er sikkert på at den smaker like herlig som tidligere, så mine erfaringer er ikke som Anisas. Har jeg fått advarsel fra driftledelsen over her om at tråden blir stengt hvis jeg skal skrive hva jeg mener, så da gjør jeg ikke det. Men jeg skal fortsette å gå turer...

Edit: bare for å legge til, jeg har ikke sagt et eneste ord om å være lat, eller overspise. Jeg har forøvrig gått om 10 kg siden jeg skiftet til Tyroid i februar. Men føler meg ikke truffet av salatkari for det.