Viser søkeresultater 31 til 40 av 42
-
14-10-10, 22:23 #31
Sv: Vår alles Kari tråkker i salaten
jojo, jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at et menneske trenger å bevege seg.
Heller ikke at mangel på bevegelse er sykdomsfremkallende.
Men det er jo ikke det som er problemet ?
Programmet var etter min mening sterkt vinklet. Man dvelte veldig ved de som hadde klart å gå ned i vekt etter "Karimetoden" (hun satt jo der og man er da høfflig) - samtidig hoppet man bukk over de som IKKE hadde klarte og som måtte ty til andre ting, feks operative inngrep.
IKKE noe virka, sa hun som ble operert - ingen svarte, de bare messet videre på sin egen ide.
For vår del er det jo et hormonelt tilsnitt i bildet.
Og vi er 100.000 i Norge ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
14-10-10, 22:46 #32
Poenget mitt er at det er MANGE ulike årsaker til at folk er overvektige. Ja, samfunnet vi lever i med mye stillesitting, er absolutt en årsak. Men så blir jeg forbanna, fordi overvektige skjæres over en kam. Du er feit - som i - den eneste grunnen til at du er det, er fordi du spiser for mye og beveger deg for lite. Og til denne uttalelsen vil jeg si - hvorfor er det slik da??? (og så favner ikke uttalelsen alle heller) Er det FØR dette her man må begynne for å finne årsaker, eller er overvektige bare late og grådige? På Kari J høres det nesten litt slik ut, og da syns jeg hun skal gå i seg selv, og finne ut hvorfor hun ble overvektig.
Jeg vil påstå at det alltid er bakenforliggende årsaker til at "folk spiser for mye og beveger seg for lite" eller legger på seg, enn at det er bare DET som skjer (det er alt fra flere ulike samfunnsmessige årsaker til årsaker på individplan) Og hvorfor det skjer med den enkelte, det er forskjellig fra person til person. Derfor nytter det ikke med like tiltak for alle. Joda, mange hadde sikkert veldig god grunn til å bevege seg mer; men HVORFOR sitter du for mye stille da?? Har du for mye stress i hverdagen og ikke orker å bevege deg etter jobb? Ja, da må man kanskje gjøre noe med arbeidssituasjonen sin, for å orke å trene.
Hvis du overspiser fordi du har det vanskelig - så finn ut hva som er vanskelig. Og gjør noe med det.
Ja, og hver enkelt har et ansvar for egen helse og egen kropp. Det nytter ikke å vente på at noe skal hjelpe deg. Men det betyr ikke at en overvektig person er en som sitter passivt og venter. Snarere tvert i mot.
-
14-10-10, 23:21 #33
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
15-10-10, 06:16 #34
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
15-10-10, 10:09 #35
Fint å legge ut linker til de som ikke fikk det med seg Anisa.
Og smgj - er sikker på at vi er enige, man favner ikke vidt nok.
Ikke i vår behandling heller !
Man blir helt opphengt i en eneste løsning som skal passe for alle, og vi har jo hørt den før ?Sist endret av Hansen; 15-10-10 kl 10:50
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
15-10-10, 10:27 #36
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
21-10-10, 10:45 #37
Selv tak n`Finn
Så lidt flere links.... Kari tråkker i salaten - igjen 
- Fedon vil tjene penger på folks fedme, derfor kaller han det sykdom.
- Fedon Lindberg er bare ute etter å tjene penger på folks fedme med et opplegg som ikke fungerer, mener trimdronningen Kari Jaquesson.
- Så et liten svar fra Fedon
- Så beklager Kari

Fedon Alexander Lindberg (1962)
- Inntekt (2009) 476.579
- Skatt 94.429
- Formue 0
Kari Angelique Jaquesson (1962)
- Inntekt (2009) 3.070.905
- Skatt 1.433.705
- Formue 3.920.257
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
21-10-10, 11:30 #38
Ja, hun gir seg ikke - hadde nettmøte i VGi går.
Men negativ kritikk preller av som vann på en gås. (uten sammeligning forøvrig!)
Så er det vel en god ting at folks skatteforhold er oppe til allmennhetens kontroll ?
Den kompakte majoritet - som Ibsen kalte dem - altså Vi, skal vel være en maktfaktor ? Og skal vel selv tåle å utsettes for den ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
21-10-10, 11:39 #39
-
21-10-10, 11:47 #40

Svar med sitat

Bokmerker