Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
06-10-10, 17:59 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Ja, smgj
, jeg skal vente en stund før jeg evt. trapper ned. Tror du har rett i mye av tankene dine.
Ift. konsultasjonen så har jeg vel egentlig brukt litt tid på å hisse meg opp over leger for tiden
, slik at trykket hadde holdt seg oppe for å si det sånn. Jeg var ikke irritert eller urimelig, men jeg hadde ikke tenkt å gi meg akkurat. Merker hvor oppegående og sterk en må være for ikke å bli overkjørt, og for å "kjøre på" med det en hadde som mål om. Tror det er veldig lett at vi f.eks går lenge å tenker på forskjellige prøver og medisiner og div. vi gjerne skulle ha tatt/prøvd osv., og når dagen kommer hos legen har vi ikke styrke til å nå fram gjennom alle ordene, forklaringene og motstanden vi møter (med ulike adresser
). Det er viktig tror jeg i vår situasjon og ha med noen inn til konsultasjonen, noen som er på lag med oss, og som klarer å stå i mot det presset og ønsket mange leger har om å sette oss i bås (og som behandler oss deretter). Jeg mener og tror, at vi lett båssettes og dermed taper lett med vår sykdom, fordi det f.eks ligger endel fordommer bak "kvinnelidelser". Helt hårreisende, og j***** tragisk. 
Ellers så lurer jeg enda på dette med enzymer og dejodinasen; konverteringen i kroppen min fra t4 til t3..( Takk for den forresten.
) Tja.. Men hvorfor får jeg de samme hyposymptomer/ nevropati osv i kombinasjon med thyroid? Det skulle jo være mye t3 f.eks i 2.75 grains med thyroid? Det er bare noe som er veldig rart og feil..
Blondie: Skal gi deg et tegn jeg hvis jeg er på tur til å stryke med (dø).. Slik at du slutter i tide mener jeg
.
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker