Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
05-10-10, 12:29 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
I følge Schøit på Heggeli så er man utsatt for infeksjonssykdommer mens man er lav. Så det kan godt hende at det er det som skjer. Videre har man - under en del infeksjoner - behov for mer hormon. Anisa har skrevet om dette.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
05-10-10, 12:43 #2
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Ja, det Schiöth sier er nok riktig. Jeg hadde hauger av infeksjoner de årene jeg gikk på Levaxin, og skulle hatt tilskudd av T3, og muligens også høyere FT4 (bør sette meg og lese de gamle papirene, de ligger hos min nye lege, aner ikke hva tallene var den gangen). Da hadde jeg mange hyposymptomer. Husker jeg hadde sju eller åtte antibiotikakurer ett år, uten at legen reagerte....
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker