Viser søkeresultater 441 til 450 av 954
-
01-11-10, 06:26 #441
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Morn!
Følt meg litt rar de siste dagene. Blant annet hatt symptomer som jeg ikke har hatt på lang, lang tid. Feks vond og stiv korsrygg, kraftig øresus, trykk i den ene leggen mm. I dag morges oppdaget jeg at hvillepulsen var 60. Det er det sikreste tegnet mitt på underdosering. Økte dosen for tre-fire uker siden og merket framgang ganske fort. Åpnet et nytt medisinboks (Thyroid) for noen få dager siden. Kan det være det som er grunnen? Forskjeller mellom ulike batcher? Eller er det jeg som har rotet med doseringen. Blir så mange halve og kvarte tabletter når jeg skal legge oppi dosetten at jeg kunne ha gått litt i surr. Dessuten gikk jeg fra å bruke tabletter på 30 mg til 60 mg, kunne fort ha blitt litt rot der i forbindelse med findoserigen? (Flaut i tilfellet
) Jeg får bare øke dosen litt i dag og i morgen og så fundere på om jeg skal øke permanent.
-
01-11-10, 06:31 #442
Jeg håper at det enten er rot i dosering eller bytte av merke, Rufus! Men hvis dette er undedoseringssymptomer for deg, er det jo best å øke.

Ellers er det hyggelig å se at det går langsomt fremover med deg også
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
01-11-10, 07:56 #443
Egentlig tror jeg at jeg har tatt riktig mengde Thyroid, men det er umulig å vite sånn i ettertid. Det kan være behov for vinterdosering som har slått inn? Kanskje er det sånn at jeg trenger mer hormoner pga jeg har økt aktivitetsnivået mitt betraktelig de siste ukene? Eller dårlig batch, men tror og håper det ikke er det siste. Ha en god dag
-
01-11-10, 11:33 #444
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
01-11-10, 16:30 #445
-
06-11-10, 15:18 #446
Æsj... dette har vært en veldig dårlig uke. Noe har nok skjedd. Er mer underdosert. Da enten min egen feil, noe feil med medisinen eller noe annet...? Symptomer som har vært borte lenge er tilbake. Jeg klarer ikke å skrive på tastaturet uten å bomme på bokstavene for annethvert ord. Svimmel, svimmel, svimmel. Er vant til at formen svinger, men dette føles egentlig som noe mer enn vanlig variasjon. Det er ikke pms eller mens som spiller inn. Det er ikke binyrene, for det hjelper ikke å øke dosen med hc.
I dag var jeg på IKEA - en marerittaktig opplevelse i lørdagsrushet.
Har økt dosen min til 4 grain (fra før var jeg 3,75). Et par dager tidlig i uka tok jeg 45 mg ekstra forå "komme igang". Tror jeg fra i morgen av går tilbake til mine 125 mg tabletter og tar to av dem og så lar jeg de nyinnkjøpte på 60 mg være en stund. Hvis det er dem som er synderen vil jeg kanskje merke det etter en stund?
-
06-11-10, 16:41 #447
Hej Rufus
Jeg oplevede præcis det samme da jeg gik fra at bruge 30 mg tabletter(erfa) til 60 mg... Min form blev også mærkbart dårligere og var endnu mere træt og svimmel end jeg plejer.
Jeg har i det hele taget haft flere problemer med erfa end med amour synes jeg. Mærkeligt...
Tror det var dig der anbefalede mig pregnenolone... KÆMPE tak for at jeg nu kan hænge sammen og ha en nogenlunde hverdag
Nu skal jeg bar ha min læge til at udskrive HC!Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
06-11-10, 16:58 #448
Så kjempeflott at du merker framgang med pregnenolone, Honeyhob

Så rart at du også merket nedtur ved overgang fra 30 til 60 mg! Jeg har spekulert og spekulert på om det er tilfeldig eller ikke. Har sendt en mail til Efra og spurt om det er forskjell mellom partiene. Ikke at jeg forventer noe fornuftig svar, men da har jeg ihvertfall fortalt dem hvordan jeg reagerte på overgangen...
-
06-11-10, 18:08 #449
Rufus...så leit å høre.
Vil du ha Thyroid-S av meg...time release...1000 stk så har du en stund.
Send meg en PM-hvis.
Jeg har nok fram til neste forsendelse..Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
06-11-10, 18:29 #450
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35
Svar med sitat

Bokmerker