Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Fikk prøve Liothyronin
Threaded View
-
01-10-10, 11:51 #13
Sv: Fikk prøve Liothyronin
Da er jeg oppe igjen på ca 200 mikrogr/dag Levaxin i tillegg til 20 mikrogr/dag Liothyronin og har vært det i snart 2 uker igjen.
Allerede etter 1 uke begynte jeg å kjenne bedringen i formen. Kulden forsvant igjen, hodet er mye klarere og musklene har ikke kranglet en gang under trening. I forhold til muskelproblemene jeg har hatt, spesielt i vår og sommer med mye strekkskader, er disse nå helt borte etter at jeg begynte med tilførsel av T3. I tillegg kjenner jeg stor bedring i skulder/nakke og jeg er merkbart mindre stiv i muskulaturen.
Kroppen er merkbart mye mer opplagt, selv med et ganske høyt arbeidspress på jobb og mye trening. Våkner letter om morgene og er mindre sliten om kveldene. Selvfølgelig er jeg ganske trøtt innimellom, men det er pga for få timer med søvn om natten - knappe 6 timer er litt i minste laget for meg selv med medisiner
Har ikke hatt noen tegn enda på å være overdosert, men så vet jeg heller ikke hvordan det føles. Er det noen spesielle tegn jeg bør være var for?
Lignende tråder
-
Prøve-behandling med cortison
Av Anisa i forumet HydrocortisonSvar: 1Siste melding: 17-06-09, 11:51 -
Får ikke prøve Liothyronin
Av Dahlia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 01-09-08, 18:38 -
Prøve svar....
Av vødrun i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 21-10-07, 13:56 -
prøve medisin...
Av pling i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-12-06, 18:24

Svar med sitat
Bokmerker