Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
20-09-10, 18:16 #1
Sv: Student: lurer på hvorfor det er "helt uaktuelt" med trygd.
Takktakk.

Har nu, etter å ikke få til noen diskusjon eller hjelp rundt dette fra legen, fptt rådgivningstime hos sosionom på fredag. Håper dette går bra.
Hittil har jeg bare tenkt at ved neste legetime skal det fikses, ok ikke denne, men neste. og slik har det gått en stund. Det innebærer at jeg har gjort mer en jeg egentlig orker i avventningen. Føler at jeg er på vei til å kollapse snart, så jeg håper dette løser seg.
-
26-03-11, 16:59 #2
Sv: Student: lurer på hvorfor det er "helt uaktuelt" med trygd.
Vil bare oppdatere denne tråden med å si at jeg fikk et brev fra NAV i går der det stod "Innvilgelse av arbeidsavklaringspenger"
Det er mulig folkens! Jeg vet ikke om det var pga Hypo diagnose eller ME-diagnose eller legens vurdering av aktivitetsevne etter å ha vitnet ståa i sanntid, men jeg tar den! 
Jeg tror ikke jeg har mulighet til å sende inn meldekort ennå, da jeg ikke har avtalt noen slags aktivitetsplan, håper jeg får til det snart.
Tidspunktet da arbeidsevne ble satt til 50% eller mindre er fastsatt er satt til november i fjor, da den reelle datoen egentlig ligger et år før. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje noe byråkratisk fiksfaks.
Trur jeg ringer kontoret på mandag.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
Lurer litt på noe som kalles "kelp"
Av Bellissimo i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 2Siste melding: 09-10-09, 23:07 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker