Sitat Opprinnelig skrevet av Qa Vis post
Å leve med lavt stoffskifte har i hvertfall endra meg. Før var jeg en person som hadde full oversikt, husket alt...
Sitat Opprinnelig skrevet av Qa Vis post
Jeg prøver litt her og litt der, men klarer jo ikke å gjøre så mye. Til slutt må jeg bare sette meg ned, eller gjøre noe enkelt. Altså som f.eks. å brette klær, da vet jeg hva jeg skal og klarer holde oversikt.

Merkelig at det blir sånn. Før var jeg effektiv, nå går jeg ofte rundt og vaser og surrer uten å få gjort noe. Gjør litt her og litt der, men klarer ikke fortsette. godt å se det er flere som er som meg.
Det er i hvert fald noget, vi kun har hinanden til at forstå, hvad betyder. Uanset at jeg er gået over til Thyroid for nogle år siden, er visse aspekter af at "leve langsomt" irreversible. Men jeg er også gammel i gårde. Det er I mange andre ikke, gudskelov. I har fortsat en chance at blive meget bedre, forudsat at I ikke lader jer spise af med underlødig behandling for sygdommen. Vent ikke over tyve år, som jeg gjorde.... slå i bordet og bliv ved med det til det virker! Til skræk og advarsel har jeg postet en ny tråd under overskriften Hormonal lobotomi - Abulia. Havde jeg fundet anden behandling tyve år tidligere, var der ikke noget at poste tråden om, mener jeg.