Hej Qa
Ja, jeg oplever også problemer med finmotorikken af og til. Der, hvor jeg lægger mest mærke til det, er når jeg skal skrive noget i hånden; der kan jeg nogle gange ikke rigtig styre mine fingre. Så min håndskrift er nogle gange pæn, andre gange ... ikke pæn. Det svinger med dagsformen - og den svinger som vinden blæser. Hvis man sammenlignede min håndskrift fra den ene dag til den anden, ville man sagtens kunne tro, det ikke var samme person, der stod for den.

Det værste ved det er selvfølgelig, at man mærker, man ikke kan styre det, man ellers kunne styre. Jeg ved ikke, om det også er derfor, jeg er så utroligt langsom til mange ting ...

"Er om dagen helt utslitt, og har ikke gjort på langt nær det jeg burde om dagen, jeg er borti mot ubrukelig."
Ja, jeg kender det godt. Men selvom vi ser kritisk på os selv og ikke mener, vi er så meget værd, så er vi jo det, Qa

Oog fra dengang, jeg var stærk ved jeg, at man jo også har kærlighed til dem, der ikke er stærke. Og dem, der ikke har, de ... er nok ikke så mange bekymringer værd alligevel.

Nielsigne