Hei Qa,

jeg synes også at brainfogen er veldig ustabil. Er faktisk ikke helt sikker på om den har blitt så mye bedre etter at jeg startet på Levaxin. I alle fall merker jeg ikke så tydelig bedring der....

Er også forkjøla nå (har vært kronisk forkjøla siden oktober, tror stoffskiftet gir meg dårlig immunforsvar. Nå er jeg i en periode hvor jeg er ekstremt forkjølet). Enig at det virker som om forkjølelse gjør en enda ørere i hodet. Plages også med svimmelhet på slitne dager. Det skal sies at jeg nå også er i den verste uka for min del- dvs PMS- uka der kroppen fra før av går på sparebluss, så ting blir nok litt lettere når den er overstått.

Har bare gått på Levaxin i drøye tre mnd så jeg må gi det en sjanse før jeg begynner med T3 i form av Erfa. Dette skal visstnok kunne hjelpe litt på brainfogen. Men har fått råd bla. her på forumet om å se an situasjonen til jeg er kommet opp i en ideel dose Levaxin. Det KAN jo tenkes at det vil være nok til at jeg kan føle meg relativt normal, med en god porsjon flaks Dosen må nok isåfall ligge ganske høyt så jeg håper legen er smart nok til å dosere ut fra FT4 og ikke TSH, for TSH er allerede under 1.

Du virker som en skikkelig "grepa dame". Det vil helt sikkert komme godt med i prosessen mot å bli frisk.