Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Threaded View
-
30-04-10, 20:12 #11
Sv: Oppstart Levaxin, oppfølging og fungering
Jeg gav legen min en sjanse til før jeg gikk videre og det var bra.

Hadde fått tips om en privat endokrinolog jeg ville han henvisning til, og han var positiv til det også. vi gjorde det ikke denne gangen, men doserte opp levaxin til 100 microgram og skal se an 2 mnd.
Men en annen ting var at han spurte om andre symptomer også. Ikke at jeg huska så mye på direkten
, for jeg er jo helstressa på legetimer. Er så vandt til å ikke bli hørt så jeg gruer meg veldig til hver time. Har lurt på å skrive ned alt og levere det til han.
Nå har jeg gått på ny dose i 3 dager og hele veien har jeg vært kvalm. Har sett noen andre her inne som har hatt dette også. Jeg opplevde ikke det med hverken 50 eller 75. Denne kvalmen er ikke sånn akutt som ved omgangssyke, men jeg føler meg generell kvalm hele tida.
Hva bør jeg gjøre nå da? Avvente og se om det går over, gå ned på 75 igjen og se om det blir borte, før jeg begynner på 100 igjen?
Jeg har ikke overdose symptomer, og jeg vet dere mener det tar lang tid før man merker ny dose, men jeg har merket endring raskt hver gang. Jeg merker også at jeg ikke sovner hver ettermiddag, slik jeg gjorde før jeg doserte opp. Så det må jo være noe positivt også.
Jeg har sett at noen her inne hadde denne kvalmen i forbindelse med binyresvikt, hvis jeg forsto det rett? Og dere har jo nevnt dette med binyrene i andre spørsmål jeg har hatt her inne, så jeg er obs på det.
Noen som har noen erfaringer å dele med meg i forhold til levaxin og kvalme?
Lignende tråder
-
Damens dagbok. Mitt lave stoffskifte har 10 års jubilerium i år
Av Damen i forumet DagbokerSvar: 125Siste melding: 13-10-10, 22:50 -
Lavt stoffskifte, Borrelia, eller kanskje depresjon?
Av Stavanger i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:51 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Depresjon og lavt stoffskifte
Av -diab- i forumet DepresjonSvar: 4Siste melding: 27-07-07, 00:10 -
ny her: lavt stoffskifte, våkenhet, psyke, depresjon
Av sloevingen i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 13Siste melding: 26-12-06, 14:16

Svar med sitat
Bokmerker