Det er nå et par uker siden jeg ble erklært "frisk" og skal ta nye prøver om 6 mnd.

Nå har jeg nemlig verdier innen for referanseområdet, så da er jo alt bra igjen ikke sant?

FT4 - 15,6 (11-23)
TSH - 0,7 (0,5 - 3,6)

Så på disse to verdiene er jeg nå frisk. Hvordan andre verdier er har jeg ikke peiling på, og det vet ingen andre heller. For det trengte man ikke ta. FT3 var kun intessant for høyt stoffskifte bl.a.

Hvordan jeg egentlig fungerer har legen aldri hørt på, han tror bare jeg har vært litt sliten og mista litt hår, alt annet er jo bare i min fantasi. Så nå sitter jeg nok her hjemme og fanaserer mye over ulike steder jeg verker, og med veldig vond rygg igjen. Ja, ja, litt ironi må man kunne ha.

Jeg er faktisk bedre. Jeg er mer klar i hodet, altså det føles som jeg tar inn mer informasjon, f.eks. får et bredere bilde av omgivelsene når jeg kjører bil. Jeg ser liksom mer av verden. Jeg ligger heller ikke på sofaen hele tiden slik jeg har gjort. Og jeg begynner å bli klar til å ta tak i ting, i hvertfall i tankene. Et lite stykke igjen før jeg får det til i praksis da. Så ting er faktisk mye bedre enn det var, men er jeg frisk, langt i fra. Tåler fortsatt ikke noe særlig før det sier stopp.

Jeg har vel egentlig bestemt meg for å bestille time privat, isteden for å begynne og sloss med egen legen. Kjenner jeg ikke orker den runden nå. Dere som har erfaring med Balderklinikken tar det lang tid å få time der?