Sitat Opprinnelig skrevet av Qa Vis post
Kroppen verker mye mer enn den har gjort på lenge, og jeg er mye mer svimmel og tom i hode igjen. Jeg gjør virkelig dumme ting og er ukonsentrert så det holder. Orker ikke for mye bråk og er utålmodig.
Da jeg begynte på Levaxin fikk jeg masse kroppsverk. For min del kom den umiddelbart etter oppstart. Jeg hadde aldri hatt noe lignende før. Måtte gå til innkjøp av "liggestol" bl.a. - da jeg ikke greidde å sitte lenge i gangen. Jeg ble mye plaget med svimmelhet og måtte kikke ned for hvert skritt jeg tok for ikke å falle. Fra å være aktiv på aerobic-gulvet følte jeg meg som et vrak. Dette var i 2004 så jeg husker ikke hvor lenge det varte. Fikk også masse skjelvinger. Det jeg husker er at jeg hadde et opphold i treningen, men ikke lenge så hos meg bedret det seg rimelig fort - selv på Levaxinen. Jeg skiftet til Armour i 2006, men jeg ble bedre av disse symptomene lenge før det.

Jeg ble altså ikke kortvarig bedre slik som du, men fikk symptomer med en gang. Så det er vel individuelt. God bedring.