Huff - jeg gikk på en skikkelig "smell" igår. Har den siste måneden følt meg i mye bedre form (er tydelig at Levaxinen er begynt å virke for mitt vedkommende, etter 4-5 måneder) - derfor tenkte jeg at istedet for å sitte og tenke på alt som skulle være gjort og støvet som "flakset" rundt, skulle jeg heller "ta i et tak". Siden jeg følte meg i stadig bedre form, og for 2 uker siden begynte å jobbe 100 % igjen etter noen måneder med redusert arbeidstid regnet jeg med at det skulle gå bra.

Så jeg bestemt meg for å vaske rundt soverommet - vaske skikkelig, var veldig lenge siden sist. Er jo ikke et digert soverom heller, så det skulle vel gå bra.....?

Holdt på i flere timer - riktignok med et par laaaange innlagte pauser - og jeg vaska så svetten bokstavelig talt dryppet, men det var en god følelse etterpå - "hurra jeg klarte det liksom".... Men smellen kom idag - var så "murstein" i hele kroppen at det ikke var mulig å gå på jobb. Sov istedet 11 (elleve!) timer istrekk - og har i hele dag hatt stort behov for hvile.

Så den vaskinga ble en skikkelig nedtur - selv om mange symptomer er blitt mye bedre nå er jeg nok ikke så frisk som jeg trodde. Den erkjennelsen er faktisk ganske vond å svelge - følte at alt gikk så mye bedre enn det tydeligvis gjør. Joda - skjønner jo at jeg heller skulle begynt "i det små" - men jeg ville så gjerne "vise" at jeg klarte det......