Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
13-09-10, 08:31 #14
Sv: Ikke deprimert men LIKEGYLDIG
Hei Smgj:-)
Godt å høre at du med rette kastet antidepressivaene på båten:-)
Joda, Erfaen har fått opp humøret mitt. Det merket jeg jo umiddelbart da jeg startet. Ble meg selv igjen på en måte, kjente "det indre smilet", på Levaxin var jeg heller til en viss grad nedsløvet/likegyldig- vanskelig å forklare. På Levaxin svingte formen også mer fra dag til dag, nå er den mye mer jevn.
Akkurat nå er jeg imidlertid ikke i topp humør for jeg er underdosert og sliten (og sykemeldt for første gang). Ikke noe å rope hurra for med andre ord. Ft4 var på bare 8 for et par uker siden, jeg levde i en tro om at den lå mye høyere og fikk et lite sjokk. Verdiene har nok gradvis sunket siden mai.
Men jeg er enig med deg- jeg er nå deppa/lei fordi formen er laber, og ikke fordi jeg er deprimert inne i meg. Jeg er egentlig ganske fornøyd inne i meg og har lyst til å gjøre masse, men jeg blir så lei, sur, irritert og motløs av at jeg ikke kan leve som jeg ønsker, og tenker at andre som på en gang kan trene, jobbe, ha ryddig hus, se venner, være til stede med familien er så heldige (selv om kanskje ikke så mange friske fixer alt det på en gang da
Driver nå med doseøkning- litt for aktiv, kanskje
men jeg er veldig utålmodig med å få opp verdiene nå! Føler at livet er satt litt på vent.
Aner ikke hvor lang tid det vil ta før formen og humøret stiger- men det skjer forhåpentligvis snart. Ligger nå på 3,5 grain. Det er nok litt høyt for jeg lå på 1,5 grain og 50 levaxin for en mnd siden, men jeg får bare redusere når/om jeg får hjertebank. Jeg har dog binyreissues også- søren heller- så er spent på hvordan de vil spille inn. Går på hc men vet ikke om det gjør hele susen- jeg ligger på hva som er antatt som anbefalt maxdose, dvs 20 g/dag, og har ikke så lyst å gå over dette i alle tilfelle.
Jeg merker at doseøkningen jeg har begynt med, har slått litt til, men ikke nok, da. Og så vet jeg ikke om det er binyrer eller underdosering som gjør at jeg blir dødssliten om jeg gjør for mye en dag.
Det er for øvrig fint å høre at du fungerer såpass bra på Levaxin. Utrolig rart synes jeg, at det er sånn forskjell på oss. Har du planer om å skifte til Erfa? Det virker som du er i relativt fin form ut fra det du skriver, så kanskje ikke verdt bryet?
Lignende tråder
-
Er så deprimert...(trenger litt trøst)
Av trude.lutt i forumet DepresjonSvar: 17Siste melding: 24-11-09, 17:25 -
Deprimert - eller bare litt ”hypotyreot”?
Av Anisa i forumet DepresjonSvar: 0Siste melding: 21-03-09, 11:40 -
Urolig i kropp/psyke og deprimert/på gråten
Av Nettverk i forumet DepresjonSvar: 58Siste melding: 10-11-08, 18:23 -
Tror jeg er deprimert, samt et hespetre.
Av lissi32 i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 29-01-08, 18:33 -
Deprimert over studier igjen, jeg...
Av Ida i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 14-05-06, 05:01

Svar med sitat
Bokmerker