Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Skulle ønske at legene visste hvor mye vondt de gjør når de herser sånn med oss. Det var en eller annen som skrev tidligere i dag i en tråd, at legen sa at at alt (blodprøvene) var bra, og hun repliserte noe slikt som -vil du høre hvordan jeg virkelig har det- og legen heldigvis lyttet og forsto. Sitat etter hukommelsen. Mitt håp er at alle pasienter med ubalanse i skjoldbruskkjertelen blir så utdannet i egen sykdom at legene er nødt til å følge etter, lese og lære. Men jeg er redd det er langt frem.
Tror det er meg du siterer - og at legen forsto tror jeg dessverre er å ta hardt i, men kanskje han ble litt mer ydmyk ovenfor at mennesket i stolen er mer enn en gjennomsnittlig blodprøve.
https://www.stofskifteforum.dk/showp...5&postcount=42

Gunnda - jeg tror pregnenolone ikke gir noen "bråvirkning"... i den forstand at man brått blir bedre/noe slipper. Siden dette er mat til kroppens egne funksjoner så tar det nok tid.

Men forhåpentligvis kan du om en måned eller to "snu deg" og kanskje se at det har gått suksessivt, men nesten umerkelig bedre en stund? Jeg håper iallfall det.