Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
12-09-10, 15:54 #11
Sv: Enda et nybegynner spørsmål... Gunnda
Pregnenolone....virkning?
Nei, jeg kjenner ikke noe enda, men regner med at det er for lav dose og for kort tid.
Da jeg begynte med kortison dengangen, gikk det over tre uker før jeg positivt kunne merke litt bedring.
Så jeg er sikkert av dem som reagerer tregt...aldri hatt problem med økning av tyroksin heller.
Må være treeg av meg!!
(Ja,vi holder hverandre oppdaterte....savner "noen" inne her-at de kunne fortelle hvordan de har det...)
Tråden min er veldig sprikende, men jeg begynte i fortvilelse en gang, og hensikten er vel til slutt å kunne konkludere med at problemene er hormonrelaterte, og ikke de hersens reumatiske diagnosene de prøver å finne. Enn så lenge har de ikke klart det!!!
Håper at jeg vil høre dem si de ordene - en vakker dag!!
Og at jeg ble skyvd utfor stupet den dagen TSH fikk styre livet mitt, uten at jeg på det tidspunktet var klar over det selv.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker