Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Fikk prøve Liothyronin
Hybrid View
-
11-09-10, 23:44 #1
Sv: Fikk prøve Liothyronin
Er utrolig heldig med legne min, da han har i mange år kunnet høre på min opplevelse av sykdommen og hvordan kroppen har reagert på medisinen. Han har latt meg ligge i grenseland mot "overdosering" fordi jeg slanket meg og følte meg bra.
Så nå da jeg kom å ba om å få prøve kombinasjonsbehandling var han veldig lydhør, selv om han omtalte seg som en ortodorsk lege som fulgte læreboken
Ikke minst er han mulig å påvirke av velfundert argumentasjon. Nå er jeg heldig og ikke har noen tilleggsproblematikk. I min søster tilfelle er han mye mer forsiktig, da hun sliter med å bli gravid. Da er det ikke mye rom for eksperimentering.
Det kan godt være at hvis han ser at jeg kan få det til med å tenke litt utenfor boksen at andre også nyter godt av det. Jeg har i alle fall gjort mitt med å anbefale ham for en "second opinion" til andre i min vennekrets som sliter i forhold til sine fastleger og det har alltid endt med at de øker dosen noen dager etterpå.
Lignende tråder
-
Prøve-behandling med cortison
Av Anisa i forumet HydrocortisonSvar: 1Siste melding: 17-06-09, 11:51 -
Får ikke prøve Liothyronin
Av Dahlia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 01-09-08, 18:38 -
Prøve svar....
Av vødrun i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 21-10-07, 13:56 -
prøve medisin...
Av pling i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-12-06, 18:24

Svar med sitat
Bokmerker