Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
06-03-09, 15:18 #13
Sv: Højt blodtryk 150/115 - påvirket af stofskiftet?
Hej Hildemor
Tusind tak for dit svar.
Ja tror at du har ret i mange af dine antagelser, når vi er stofskiftesyge bliver vi utroligt opmærksomme på vores krop, fordi vi så tit er dårlige, måske også så opmærksomme at vi næsten ikke kan tænke på det.
Jeg kan ihvertfald mærke at jo mere jeg læser og jo mere information jeg får, jo klogere bliver jeg, ja men også mere "fokuseret" på sygdommen.
Jeg vil prøve at følge dit råd og abstrahere lidt fra det hele.
Ang. blodtrykket, så har jeg det meget bedre idag. Min læge rådede mig til at stoppe med et af blodtryksmidlerne, da hun mente det var bivirkninger jeg kunne have. Idag har jeg det bedre og får nu Selo-zok istedet, et præparat jeg har fået før og som jeg har god erfaring med. Min læge bad mig stoppe fordi hun mener at Selozok kan fremkalde en depression, som hun mener jeg har (jeg selv er nu ikke overbevist om dette). Mit blodtryk er faldet til 136/96 - ja stadigvæk lidt højt men bedre end før...
Jeg har som du også lidt mistet tilliden til lægerne og prøver at være stærk i alt dette her. Det er for nemt af lægerne at sige at det er psykisk og at alle ens elendigheder skyldes angst og stress på jobbet (det er det jeg har fået at vide).
Jeg prøver at holde fast i mig selv, det er jo kun MIG der kan mærke hvordan jeg har det. På en god dag er jeg klar til at vende lægerne ryggen, men vi er jo alligevel afhængige af dem når der skal skrives recepter!
Jeg tror ikke jeg er overdoseret, min TSH er 0.2 og T3 lidt under midten og T4 lidt over midten i referenceintervallet...
Tusind tak for dit svar Hildemor...jeg er også glad for at høre at du er kommet videre. Har du det godt nu?
Rigtig god weekend...
Mange hilsner
Gitte
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker