Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Nå vet ikke jeg om du orker belastningen, men vi BURDE ta nettopp den telefonen. Da kanskje det dukker opp et lite lys i bakhodet på Balder-damen ved neste pasient med liknende problemstilling...

Så lenge vi ikke sier ifra om sånne ting tror vel legene at den behandlingen de ga virket.
Du har helt rett i det. Jeg tåler helt klart den belastningen. Har vært igjennom mange fæle telefoner på vegne av noen de siste månedene, så det ville bare være barnemat. Men tror du man når frem da? Eller snakker jeg bare for døve ører? Jeg skal se ut september, er formen fortsatt bra skal jeg ringe henne. Da har jo formen vært stabil bra i 3 måneder, og det er lenge siden sist det. I tillegg var jeg jo 100% sykemeldt når jeg var hos henne, og nå jobber jeg fult. Men kjenner jeg Balder rett, må jeg vel betale for å få snakket med henne, og det vet jeg ikke helt om det er verdt. I såfall kan jeg jo kanskje sende henne et brev.

Jeg hadde jo time hos henne helt i førsten på mai, men jeg avbestilte den fordi jeg ikke hadde fulgt anvisningene hennes. Og da føltes det helt meningsløst å ha kostnader på over 1000.- for råd man ikke kom til å bruke.