Viser søkeresultater 1 til 10 av 226
Tråd: Operert for graves -94
Threaded View
-
07-09-10, 14:34 #28
Sv: Operert for graves -94
[QUOTE=n`Finn;95730]Det var meget intressant at de konkludrer med at Levaxin har utilstrekkelig virkning. Det må vel være omtrent som å banne i kjerka ?
Ja det kan du si, men vi må vel få det sjekka først...før vi konkluderer,men ho sa at det va en veeeldig sjelden tilstand og de testene/prøvene ble ikke gjort så alt for ofte. Skulle få time for dette ganske kjapt
Og om spesialist ordinerer tyroide hormoner får du det på blå resept.
Lukky you !
Ja skulle det ikkje vært en lik rett for alle som trenger å prøve det!!!!
Så er såvit jeg vet ikke Armour aktuell for tia. Nå er ERFA den som er lettest tilgjengelig.
Prøv om du kan du få Thyroid-S ?
Denna kommentaren kommer vi nok tilbake til,etterhvert.
Er det en skyldfull "kompensasjon" for at de fjernet bi-skjoldkjertlene også ?
Ble alle fjernet ?
Hvordan behandles du for dette ?
Tja kan vel tenkes det du ,men veit ikke hvor mange som er borte , det var jo det ho skulle sjekke ut jo,får vite pr brev.
Foreløpig bruker jeg kalsium,etalpha og magnesium....er ikke blitt verre,litt varmere, men den stigende t4 (18) datt brutalt ned til 12 etter 6 uker,ingen endring på levaxin!!!!??? dettan blir jo spennende
Lignende tråder
-
Dere som er operert! Bergen eller Stavanger? Hvor er de beste kirurger?
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 13-11-11, 09:25 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker