Hei, jeg var hos legen i forrige uke og fortalte om søvnproblemer + det samme gamle om stoffskiftet.

Jeg har egentlig alltid hatt problemer med å sovne, det tar laaaaang tid. Men nå, med denne sykdommen, ødelegger det døgnrytmen veldig. Prøvde valerina som ikke hadde noen effekt jeg kunne merke. Jeg har en iPod app kallt sleepcycle som jeg skal bruke til å teste søvnmønsteret.

Også var det denne hypotyreosen, da. Jeg har jo hatt denne "sykemelding som kan unngås ved tilrettelegging" som ikke gir meg noen særlige fordeler. Jeg har nå måttet avbryte 3 eksamener forrige høst, kun hatt mulighet til å ta en eksamen vårsemesteret, og nå er det på'n igjen med skole og jeg er ikke sikker på om jeg klarer mer en ett fag(30% av fulltid) dette semesteret heller. Særlig ikke i kombinasjon med jobb. I tillegg har jeg ikke kunnet jobbe noe særlig så det er innlysende at alt dette fører til økonomisk tap og tap av tid hos meg, og svaret har liksom alltid vært "vent". Tid er penger som de sier. Jeg skal uansett til ny legetime neste uke.

Det virker som om både moren min og legen tror at hvis medisinering ikke hjelper må det vøre noe annet. Jeg vet ikke om den teorien holder vann, men ME ble ihverflatt nevnt uten noen særlig utredning, men jeg får se hva som skjer neste legetime.

Fikk i dag blodprøvesvar og alt var greit med glukose, og blodprosent og blodsukker. TSH har gått OPP(???) til 1.7 som ligger innenfor deres referanseområde. Og hør her: De har sluttet å teste fT4. whaaaat? Fordi det forteller ikke så my fikk jeg beskjed om. Så jeg har ingen oppdatering på min T4 og meddele i dag.