Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Du sover vel for mye fordi du har lav thyroiddose. Kroppen trenger mer, men du klarer kanskje ikke øke fordi kortisolnivået er lavt? Det vil ordne seg når du begynner på HC. Når både kortisolnivåer og thyreoideahormoner er lave, er det underlig at du klarer selv daglige gjøremål, tenker jeg Tålmodighet, jenta mi, det er veien videre

Si det til mann og barn. Ungene vil forstå hvorfor mor er i pysjamas når de kommer fra skolen

Fint at fastlegen din er så modig at han gir deg HC! Lykke til
Kjære Ruth og Finn
Tusen takk for omtanken. Det varmer veldig. Uten likemenn/kvinner og dele denne situasjonen og erfaringer med hadde jeg ikke kommet så langt som jeg tross alt har.

Mange menn er svært forståelsesfulle inkudert min mann
Problemet er at mannen min sitter i Oslo hele uka(ca 180 mil unna), kun hjemme i helgene (studier).

Selv om jeg er VELDIG flink til å glemme at det skal legges bokbind på skolebøkene, synes det å være det eneste lærerne er opptatt av i disse dager Mine stakkar barn kommer hver dag hjem å minner mor på at hun nok engang har glemt å kjøpe bokbind...med nye tidsfrister

Det jeg kan sette igjen til gubben når han er på helgebesøk, det får stå. Heldigvis har jeg noen som kommer å tar husvasken (nei, det er ikke gratis selv om det burde vært det for oss som er syke)

Om fastlegen vil gi meg HC gjenstår å se.... håper på det beste nå.