okkay.men forstod det slik på legen på haukeland at siden jeg har betennelse så oppererte de bare hvist høyst nødvendig.hvist det blir kreft i noen av svulstene eller knutene...kjeærtelen min er like str som en appelsin,,,min søster synest jeg har vokst ..skal opp på haukeland på torsdag,så får skrive ned en huskeliste

nå har jeg hvert på haukeland,de fant en knute som de omtalte seg i mellom.husker ikke ordene helt ,stikkene,kantete.mangi et eller annet..men hørtes ikke bra ut.de tok prøver, det var vanskelig for svulsten var hard,,,han prøvde å bevege kulen med nålen men han satt fast.sa han til den andre legen.... kjertelen min har vokst mye, den er faktisk vokst i lengden også helt opp til haken. legen spurte flere ganger om jeg hadde smerter i den.... når vi var ferdig med stikkingen å satt der ,så var legen så opptatt med skriving ,,,,,div..så jeg tok mot til meg...he de svulstene mine så de fin ut?? nå har vi tatt prøver av en av de ,jeg ringer deg,,,,...hvilken diagnose har jeg egentig?dere har sagt tideligere at jeg har hasio/gravs... ne..rote,rote.på pc. sånne betenelsestruma har større sjans for kreft,,,men fikk ikke helt svar på spørsmålet. han synest stoffskifte var litt høyt,... fikk nesten en følelse hat jeg skal under kniven,,, mener ordet studenten brukte er den malignt...l usikker. neste kul litt lengre nede spurte han det samme .da svarte ikke legern men de diskuterte hvor stygg den var ,stikkende.kantete .noen andre fremmedord... såååå går å venter skulle få svar om en uke.......