Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
29-08-10, 11:35 #27
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Ny dag...
Har et mål om å være tålmodig nok til å i hvertfall vente 3-4 uker før doseøkning fra 2 grain med thyroid..hehe..
Det har i hvertfall hatt god effekt før å ta det sakte og forsiktig.. En ukes mere tålmodiget, eller to, har hjulpet meg betraktelig for noen måneder siden. Så da får jeg plukke opp den tråden igjen. Har slengt levaxinen dit solen aldri skinner i dag, og startet opp på 2 grain thyroid, altså økt med 30 mg på thyroiddosen. Og så vil jeg vente til levaxinen er ganske ute av kroppen før jeg gjør noe nytt nå, det er tydelig at den gjør noe negativt. Jeg fortsetter jo å undre meg på HVA, og jeg har jo også lagt merke til at jeg har startet opp med å bli dårlig igjen etter måltider.. Binyrestøtten virker nå liksom dårligere... Kan levaxinen gjøre ett eller annet med virkningen av kortisol?? Gjør den noe med inntaket av t3 i cellene?? Dette er kun spekulasjoner, og fullstendig løse teorier...
Beklager at jeg gjentar meg selv ift. levaxinen, men dette er et "fenomen" jeg syns er veldig spesiellt..
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker