Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Håper du kommer deg helgemann.
Tuneller kan være lange, men det er lys i andre enden.
I det vi driver med, burde man forvente at noen som har sin gode lønn for å vite noe om oss - ville utføre sitt arbeide.

Det er mange vitnesbyrd her om at så er ikke tilfelle - mens vi ligger på bottn å kavar skal vi ha ork til alle tilleggsbyrder også !

Håper du tåler å se på at gulvene dine ikke er helt blanke en stund til - det er greitt om en bor alene da.....
Takker for omtanken!

Ingen vits å forvente noe som helst av staten. De tviholder på alt som er sitt. Det var jo lettere før, tror jeg. Da morfar ble enkemann, med mange småbarn rundt seg, søkte han etter hushjelp. Han måtte desverre sette bort to av barna, fordi han ikke hadde kapasitet å ta seg av de to. Men hushjelp fikk han, og jaggu ble hun ikke kjerringa hans og....

Beklager at det ble litt på kanten her...

I dag får man jo ikke hushjelp. Man kan jo annonsere, men man kan jo ikke stole på noen i dag. Og hvem vil vaske en 40 m2 leilighet for en ung mann?? De vil se deg opp i øynene, å le rått!! Så går de.

Men det der med høytryksspyler, som du nevnte n'Finn en gang, hadde vært tingen. Ut med alt, og inn slangen. Da hadde det blitt rent ja!!!!!

Men huff, mange kameler jeg må svelge... Heldigvis er jeg bare sambo med en tante katt, så det går heldigvis greit. Men skjemes jo bestanding når jeg får besøk, enten av mamma og søsknene mine, eller av andre. Jeg pleier å si at jeg er i dårlig form, og at de kan komme en annen dag. Så slipper de å blir fortvilt av min "slørvskap".

Kjøpte meg en 3000 kr støvsuger, så er det jo litt lettere å jage kaninene bort. Men vasken blir nå så-om-så...