Viser søkeresultater 1 til 10 av 90

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte

Hej

Hvor lyder det godt med din hf og det hele - men spøjst, det med thyroiden. At den sådan begyndte at virke stærkere? Men nok hellere det end svagere

Er du sikker på, det er for meget mavesyre, du har? Mange stofskiftepatienter har for lidt mavesyre, og det er svært at få hjælp til, eftersom der er flere af de andre, så det er det, mange læger fokuserer på. Og symptomerne på for lidt mavesyre er de samme som på for meget mavesyre!

Jeg har selv i mange år haft for lidt mavesyre og endda været på sygehuset midt om natten på grund af det - og kom ind til en idiotlæge, der gav mig syreneutraliserende, så jeg var ved at krepere. Min mand hentede så en stor Coca Cola, som jeg gav mig til at drikke af (!) og så gik det FREMAD (det var den hurtige version, men det var altså cola'en, der reddede mig - og gjorde det tydeligt, at jeg manglede syre.)

Din reaktion på Treo'en kan skyldes dit immunforsvar. Prøv med fx en Pinex næste gang.

Tjek evt din mavesyre med en lillebitte sjat Valleforce (produkt fra Vogel - tidl. hed det Molkosan) i et glas vand.
    Det er SURT, men det kan gøre underværker for bl.a. fordøjelsen. Jeg bruger det fortyndet med vand til at gøre godt med i maven - og som hårbalsam. Ufortyndet bruger jeg det - i en lille skål - mod hård hud på hælene ... Så det kan mange ting. Min mand brugte det i et stykke tid mod eksem på hænderne - han havde været igennem diverse behandlinger med binyrebarkpræparater, men det hjalp ingenting.

.... i øvrigt: jeg forsøgte også forleden at erstatte noget af min thyroid med 25 µ Euthyrox. Med det resultat, at jeg fik ødemer og tørre læber ... Nå, men var bare nysgerrig. Men min krop vil ikke ha' det. Erfa er den til gengæld glad for.

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 23-08-10 kl 00:19 Begrunnelse: tilføjelse

Lignende tråder

1. ca. 4 år med lavt stofskifte
    Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 22
    Siste melding: 22-07-10, 10:20
  2. højt blodtryk og lavt stofskifte?
    Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 14
    Siste melding: 19-06-10, 11:32
  3. Kan det være højt stofskifte?