Jeg forsøger mig stadig lidt frem med thyroiden
På et tidspunk var jeg oppe på 4 grain og det fungerede godt en tid men så var det som om at thyroiden pludselig blev ekstra virksom og så måtte jeg sænke dosen.
Så prøvede jeg med en dose på 3½ grain...det var lidt i underkanten efter lidt tid og jeg blev mere træt og ukoncentreret.
Så tænke jeg at jeg ville forsøge at supplere med lidt T4, så jeg satte dosen af thyroid ned til 3 grain og supplerede med 25 mcg. euthyrox. Det hjalp på koncentrationen. Ingen problemer med hjertebanken overhovedet, men jeg begyndte også at få lidt hovedpine, tog 1 kg. på og jeg fik for megen mavesyre.
For megen mavesyre og treo (smertestillende) i kombination var ikke godt og jeg tror næsten jeg fik et mavesår. Jeg fik i hvert fald meget ondt øverst i maven, kvalme og sure opstød.
Det er heldigvis stort set ovre nu, har kun lidt forbigående småkvalme tilbage.
Jeg droppede straks euthyroxen igen, gik tilbage til 3½ grain thyroid og her de sidste to dage har jeg så øget til 3 3/4 grain og ind til videre føles det godt

Jeg savner rugbrød
Noget jeg havde håbet da jeg skiftede til naturlige stofskiftehormoner var at jeg ville kunne spise rugbrød igen. Siden jeg fik lavt stofskifte på grund af ny eltroxin kunne jeg ikke længere spise brød (især rugbrød) uden at blive forstoppet.
Det har desværre ikke ændret sig, men til gengæld har jeg ingen problemer med glutenfrit brød og selv om det ikke er helt det samme så er det bedre end ingenting.

Jeg er begyndt i skole
For nogle år tilbage tog jeg en masse hf-enkeltfag på VUC men jeg fik aldrig samlet min hf og jeg ville ikke gøre det før jeg havde fået rettet op på nogle af de karakterer som var blevet dårlige pga. at jeg var syg den sidste tid jeg gik på VUC.
Årene gik og jeg fandt en uddannelse jeg gerne ville have og som endda ikke krævede super gode karakterer, så jeg besluttede mig for at tage kemi C som kræves for at komme ind og så derefter lukke min hf.
Men mens jeg har været syg, fået barn og været syg igen har kravene for at få en fuld hf ændret sig og pludselig manglede jeg flere fag, så nu tager jeg lige et år på hf
Det ene fag er startet op og de andre fag starter så om ca. en uge.
Det er skønt at være igang igen og jeg er så heldig at jeg har fået nedsat min arbejdstid, så jeg slap for at skulle finde andet arbejde for at supplere min SU