Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
22-08-10, 10:39 #2
Sv: Hvorfor er husarbeidet så "vanskelig"?
Det gjorde Sonja i hvert fald... jeg fandt lige et indlæg i en anden tråd fra sidste år:
Og jeg er sikker på, at alle her, måske lidt mere eller lidt mindre, men alle slider med samme problemer. Enten står hovedet af først, eller gør kroppen og det kommer ud på det samme: tingene bliver ikke gjort og samvittigheden bare brænder og brænder.
Jeg har mødt flere mennesker med denne sygdom, som har bestemt sig for aldrig nogensinde planlægge huslige pligter og lade det hele komme an på en tilfældighed, når "ork" tilfældigvis indfinder sig. Ved ikke at planlægge, slipper de for at skulle trækkes med flere nederlag og samvittighedskvaler over at være så "lade".
Jeg er sikker på, at enhver syg af hypothyreose kan nikke genkendende til det som Qa og Sonja skriver om deres "hypothyreose-hverdag". Det kan jeg i hvert fald... Sådan havde jeg det også før i tiden, hvor jeg i årevis ikke kunne selv om jeg gerne ville. I dag er det omvendt: jeg kan godt, men jeg gider ikke og det er jo en helt anden historie, fordi det er nu min beslutning, hvor jeg før i tiden ikke havde noget valg.
(Håber flere gider skrive deres egne beretninger om det vanskelige husarbejde her, da temaet ellers er et tabu folk skammer sig over, og mange plages af det i deres daglige liv.)• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
Student: lurer på hvorfor det er "helt uaktuelt" med trygd.
Av HildeM i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-11, 16:59 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker