Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
01-02-10, 13:26 #22
Sv: PMS - Verre av hypotyreose?
Skal til legen "vår" på onsdag så da skal jeg ta det opp... Jeg har generellt veldig mye humørsvingninger - må være pågrunn av hypotyreosen eller levaxinet og disse eskalerer voldsomt før mensen.. ikke gøy.
Må prøve å få orden på dette stoffskiftet mitt snart så det slipper å pendle mellom hyper og hypo hele tiden. Har lest endel på nettet nå om dette og det ser ut til å være en klar sammenheng mellom hypotyreose og PMS.
For min del har det ikke blitt bedre etter jeg sluttet på p-piller.
Men derimot blir det mye verre når stoffskiftet er "bedre" - dvs. litt høyt!
Men jeg vill jo ikke ha lavt stoffskifte for å dempe på dette heller for da kommer det jo en haug med andre symptomer.
Er veldig spent på hvordan stoffskiftet mitt er nå, men tipper på at det er for høyt for jeg har den typiske uroen i kroppen...
Kanskje jeg skal prøve å bestille en sånn progesterone krem, hvilket merke kjøpte du Pebles? Nå er vel ikke jeg i overgangsalderen akkurat siden jeg er 28 år, men det kan kanskje hjelpe mot dette også.
Så forresten at det står en advarselstekst på disse produktene;
"California Proposition 65 Warning: This product contains progesterone, a chemical known to the State of California to cause cancer. Consult with your physician before using this product." , det høres jo skummelt ut!
Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat

Bokmerker