Viser søkeresultater 1 til 10 av 77

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Standard Sv: Ikke noe mere jobb for meg..

Håper også at dere klarer å få noe fast da trygghet og stabilitet er den viktigste nøkkelen til gode dager,

Viktig å huske mens man går arbeidledig,
    i disse tider er det viktig med kunnskap,

sørg for å kapre gode kurs man har lyst til å gjennomføre,
    data og lederkurs er det mange gode av som kan dekkes av NAV,

om det ikke finnes noe spennende i regi av Nav så let blant kursoperatører og finn kurs som er motiverende og spennende(veldig viktig),
    er det noe interessant hos nav er det noen ganger(kommer an på saksbehandleren)lurt for å komme på et kurs og nevne at det ikke frister noe særlig (virker faktisk),
    har man en god saksbehandler virker det ikke.

Kryss hent info ifht antall ledige jobber som finnes med de kriteriene.

Lykke til!
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Så sørgelig, Carro
    Jeg håper du finner en fin jobb i byen din eller i nærheten. Og i et jobbintervju skal man vel ikke være ærlig og si det som det er, da får du vel ingen jobb?
    Jeg har savnet å høre fra deg, det har vært langt mellom innleggene dine nå. Har samboeren din, som også har fått vite at han har Hashimoto, det bra? Jeg håper det går rette veien for dere begge
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    277

Takk for oppmintringer og gode råd dere!
    Er litt mere håpefull nå i hvertfall.

Ruth; ja,jeg har vært lite her siste tiden desverre....
    men har liksom ikke hatt så mye nytt å skrive for det skjer ikke stort desverre. Stort sett har det gått ganske bra, men dette stoffskiftet mitt ser det ikke ut til at de får noen kontroll på. Enten er det veldig lavt eller alltfor høyt.
    Samboern min sliter veldig meg trøtt het, han er alltid grusomt trøtt og det er veldig slitsomt for han. Men håper jo såklart på at det er noe som kan bli bedre snart.

Lillepus88: Vi sitter i samme båt ser det ut til - la oss håpe at dette er vårt år!! Og at vi får oss fine jobber snart
    Har fått forespørsler på telefon-salg jobber men det stresset der orker jeg bare ikke. Jeg er veldig pliktoppfyllende og jobbe er veldig viktig for meg, så det blir altfor mye press på meg i en sånn jobb. Jeg har jobbet sånn før og det førte til utbrenthet og over 1 års sykemelding...
    Lykke til til deg! Det er jo akuratt som du sier - dette med lån etc. Jeg er heldig som kjøpte et hus mens jeg hadde fast jobb sist, men det er et lite hus og jeg og samboern har veldig lyst til å enten bygge på eller kjøpe et større hus sammen men siden vi begge er vikarer så har vi ikke sjans...
    Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!

Lignende tråder

1. Forvirret over Hashimotos info
    Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 14
    Siste melding: 10-04-09, 13:52
  2. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30
  3. Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
    Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 21
    Siste melding: 01-05-07, 21:19
  4. Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
    Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 82
    Siste melding: 01-09-06, 20:45

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn