Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
30-05-10, 20:15 #20
Sv: Jubiiii :))
Så vidt jeg har forstået, så svarer 1 grain til ca. 74 mcg. T4, men det er bestemt muligt at jeg har misforstået noget.
Jeg havde regnet med at så skulle have ca. 2½-3 grain fordi jeg var kommet op på 225 mcg. euthyrox.
Jeg mener at have læst at både Hansen og Anisa
har haft brugt en stor dosis ca. det første år for derefter at kunne sætte dosis ned. For Hansen har d-vitamin måske haft en indflydelse.
Jeg tænker at kroppen måske har brug for ekstra medicin i starten og når kroppen så har helet efter at have manglet i længere tid, så har den ikke længere brug for helt så meget medicin.
Jeg ved dog ikke om der er hold i min lille teori, det er kun nogle tanker jeg har gjort mig
Jeg aner faktisk ikke om jeg har antistoffer. Det eneste jeg har fået at vide er at jeg højst sandsynligt har fået lavt stofskifte pga. et for vel behandlet højt stofskifte. Men jeg har bestilt og modtaget en digital signatur, så jeg vil smutte ind på sundhed.dk og se om jeg kan finde noget
Tanja
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker