Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
25-05-10, 21:18 #22
Sv: Er det mon bare pga virus?
NØJAGTIG min konklusion også, Tanja. Jeg havde heller ikke fattet en meter ... Og det eneste, jeg kunne få til at rime med alle de der mærkelige ting på én gang, var stress. Jeg havde samtidig grund til at reagere på 'efterveerne' af en lang periode med stress. Men jeg undrede mig godt nok over, at det ikke bare holdt op, når nu så meget faktisk var forbedret lige på een gang!
Men så var der en flink apoteker, der så mig dybt i øjnene en dag, da jeg var ved at købe en portion af den såkaldte Eltroxin, og så sagde han, at det jo ikke var helt sikkert, det passede, det der på æsken: 'Ny tablet - samme gode virkning'. Ikke nødvendigvis for alle, så få en blodprøve, sagde han. Jeg bestilte tid til blodprøve og lavede et par søgninger på nettet, hvor jeg så ramlede ind i nogle forskellige fora, bl.a. netdoktor.dk, hvor folk jamrede sig helt vildt ... over mange ting og blandt andet dem, jeg sloges med. Og så læste jeg noget på forbrugerrådets hjemmeside, søgte videre med gode søgeord derfra. Fik taget blodprøve, kom nogle dage senere ind til lægen, der straks kørte på med noget om 'overgangsalderen'. Dejlig nem sovepude, er den :evil: Men så var der jo heldigvis allerede taget blodprøve, og så gik det derfra. Havde det rigtig skidt allerede da, men eftersom medicinen jo er SÅ fortræffelig, måtte jeg vente i flere måneder på hjælp. Forbandede normalområder og dumme dumme tsh-filosofi :twisted:
Af en eller anden grund stiger mit blodtryk, når mit stofskifte falder/når tsh'en stiger. Det forstår jeg egentlig ikke. Men der skal ikke meget til, før jeg kan mærke, den er helt gal. En tsh på 2, og så er jeg på vej op i loftet ... Mange af de tsh-tal, jeg læser herinde, får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig - en tsh på 160, skriver n'Finn noget om i dag ... var det mig, der havde det, var jeg vel død, tænker jeg.
... og det med at blive dårlig, når tsh'en bare er på 2 må jo i en vis forstand være noget fis, eftersom det ikke er den, der laver stofskiftet ... Men det må vel være fordi, kirtlen ikke svarer, når den bliver ringet op ... og så fordi, jeg ikke har haft for vane at lægge mærke til andet end tsh. Man er jo godt opdraget, jo .... :twisted:
Men ... det er sandt, jeg skal jo tage højde for, at der kan være noget med antistof
Så er det hele måske helt anderledes. Selvom der åbenbart ikke er nogen læger, der mener, jeg skal gå op i den slags.
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker