Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
24-05-10, 21:15 #18
Sv: Er det mon bare pga virus?
Kære Hansen, jeg mener bare, at jeg orker ikke sætte mig mere ind i, hvordan denne rene t4-medicin virker - når jeg nu ved, at Erfa'en kommer snart. Medmindre, noget går galt, selvfølgelig. Husker jo Anisas skrækhistorie om, hvordan hun måtte vente i otte måneder på en portion

Når jeg får Erfa'en, vil der være en masse, jeg skal sætte mig ind i på meget fysisk måde, og der vil sikkert også komme et punkt, hvor jeg finder ud af, hvordan det er, når jeg har fået for meget. Men det er så dér, jeg vil trøste mig med, at det hurtigt går over i forhold til, hvis det var ren t4
Nielsigne
Lyder da godt - så kommer der jo noget ud af det ...
Mit eget motiv var indledningsvis at finde ud af, hvad jeg skulle stille op - helt alene i verden er man jo, når lægerne viser sig ikke at være på patientens side men vil have, man skal bruge medicin, som man kan mærke er dårlig
Alene følelsen af at være tvangsmedicineret, selvom man har sin fornufts fulde brug og ikke er umyndiggjort er jo ubeskrivelig hæslig. Jeg begyndte at få associationer om filmene Gøgereden og Family Life, der begge handler om psykiatriske patienter, der dog ikke altid er lige gale ... Men skal makke ret i systemet.
Jeg søgte på nettet og endte herinde
hvilket har gjort en stor forskel for mig, både praktisk og rent psykisk. Det er en meget stor lettelse ikke at være alene i verden
og være i kontakt med andre i lignende situation.
Men ja, der kommer noget godt ud af det til sidst, tror jeg. Men det har også været en lang tur, det her
Men dette:
-- hvornår var det? Var du overdoseret på Ny eltroxin, Tanja? Mine blodprøver viste, at jeg lå lavere end normalt med alt (undtagen tsh som steg) - og at jeg faldt og faldt, selvom jeg blev på samme dosis i perioden.
Jeg følte selv, at jeg havde symptomer på både lavt og højt stofskifte SAMTIDIG; fx var jeg rastløs, utålmodig, havde kort lunte og hjertebanken samt hård puls. Men også forstoppelse, træthed, mathed, ujævn hjerterytme, forkammerflimmer .... og sidst men ikke mindst et syn, der blev ringere og ringere. Men det med synet bildte jeg mig faktisk ind måtte skyldes min alder - der er mange, der får briller, når de som jeg er midt i 40erne. Men brillerne blev aflyst efter et par uger på Euthyrox. Gud ved, hvad der var sket med mine øjne, hvis jeg var blevet på Ny Eltroxin :twisted:
Mine tanker går ofte til de mennesker, der sidder på diverse institutioner og er for syge og /eller for gamle til at fortælle, at de har det skidt eller ikke kan se så godt, som de plejer.
Nielsigne
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker