Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Jeg ved desværre ikke noget om det. Har aldrig prøvet at være overdoseret ... Eller af andre grunde skullet tage stilling til det. Måske skal du lægge spørgsmålet ud i en ny tråd?

Jeg glæder mig også helt vildt til at komme i sving med thyroid. Er helt nede eft og vel et år på Ny Eltroxin og Euthyrox er ikke godt nok, selvom det er så langt at foretrække frem for det andet.

Men så du den der, jeg lagde ud, om at Euthyrox hos nogle giver lavere t3 ... end andre typer t4-medicin (sådan forstår jeg jeg min kilde)? Eftersom thyroid'en skulle være på trapperne snart, og eftersom jeg er helt flad efter nu tre slags t4, så har jeg ikke tænkt mig at bruge mere krudt på det end sådan liiige. Så jeg bli'r på Euthyrox indtil thyroid'en kommer. >suk<
Jo jeg har set tråden, tak
Det "sjove" er at jeg faktisk startede ud med at føle at jeg fik mere ud af euthyrox end eltroxin (både ny og gammel), da jeg startede på dem. Og jeg havde derfor store forhåbninger til denne medicin og regnede med skulle ende med at få pæne t3 tal....men sådan skulle det ikke gå
Men det er så også det som gav mig blod på tanden for at finde en anden løsning, for dælme om jeg ville give slip igen når nu jeg endelig havde fået et glimt af hvad jeg havde engang.

Tanja

Sitat Opprinnelig skrevet av Hansen Vis post
Og det er jo problemet.
Man kjenner ikke sine egne symptomer på å være overdosert.
Så sett igang - få erfaringer !
Problemet er at jeg ikke husker dem
Jo jeg husker et hjerte som slog dobbeltslag og var ved at hoppe ud af brystet og så var jeg fuldstændig ved at gå til af indestængt og uberettet vrede...øj nogle onde tanker jeg havde :evil: