Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
19-08-10, 09:54 #6
Sv: Sykemelding etter radiojodbehandling (kreft)
Takk for svar begge to. Nå har jeg for øyeblikket ferie, og skal ha det neste uke også, så forhåpentligvis vil formen være bedre når jeg skal begynneå jobbe igjen. Jeg føler meg ikke syk nok til å kunne forsvare å være 100% sykemeldt når den tid kommer. Det jeg vurderer er om jeg skal be om f.eks. 30% sykemelding en periode. På den måten blir arbeidsdagene litt kortere, og jeg slipper forhåpendligvis å bruke noe særlig avspasering eller ferietid til "å slappe av". Jeg har allerede brukt en ferieuke i hypoperioden før radiojod, samt de to ukene nå. Dette er uker da jeg ikke har vært så syk at jeg ville vært 100% hjemme. Og så trenger jeg å oppleve noe annet enn å være hjemme og være syk. Men det har jo ikke akkurat blitt de helt store sprell i disse feriene. Ingen fleredagers fjellturer i år. Neste år derimot... :-)
Lignende tråder
-
Sjefen, oppfølgingssamtale og sykemelding
Av Vimseliten i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 20-06-08, 15:23 -
Til Evamol Ang Radiojodbehandling og sympt på sjøgreens
Av pandalakris i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-04-08, 22:51 -
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Sykemelding hva heter det når trygdekontoret betaler mer
Av cathrin i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 7Siste melding: 25-09-06, 23:01 -
sykemelding....?
Av pling i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 08-09-06, 20:20

Svar med sitat
Bokmerker