Viser søkeresultater 1 til 10 av 68
Threaded View
-
07-09-09, 16:26 #15
Sv: Til dere som har gått over til Armour
Hei dere!
Nå skal jeg også starte på Armour. Kanskje allerede denne uka. Vel, det blir et av de andre merkene pga. problemene med å få tak i Armour. Pr i dag er jeg på 975 levaxin i uka (ca 140 daglig). Har trappet litt ned for å forberede overgangen. Det er legen som sier at jeg kan begynne nå. På legetimen denne uka skal jeg sette opp en plan mht overgangen. Selv er jeg litt tvilende til oppstart nå pga. at jeg har store problemer med binyrene fortsatt. Dvs temperaturen svinger opptil 0,3. Symptomene mine på binyretretthet er også ganske kraftige. Selv om jeg synes det er vanskelig å skille stoffskifte - og binyresymptomene fra hverandre.
Så nå trenger jeg litt tips og hjelp fra dere som har gjort overgangen. Det er spesielt to ting jeg er usikker på:
1: Er det greit å starte på Armour før binyrene er stabile? Jeg kan fortsette jo med å stabilisere dem mens jeg går på A. og levaxin? Eller er dette en tabbe? Jeg har ikke helt skjønt hva som er rådet her (blant annet i Stop the Thyroid Madness).
2: Er det noe spesielt jeg må tenke på når jeg har Hashimotos? Min Anti-tpo har vært over 1000, nå er den nede i ca 500.
Etter å ha en stressende uke (startet på (deltids)jobb igjen etter en lang, lat ferie), føler jeg kanskje at jeg er litt dårligere form (tenker at binyrene har fått en liten trøkk). Har ikke vært flink nok til å stressdosere med HC, kanskje? Er det dumt å starte nå?
Jeg prøver å trekke lærdom av andres erfaringer, ønsker å gjøre minst mulig tabber nå, orker ikke å trekke ut denne sykdomshistorien lenger enn jeg må.
Det er jo så mange tabber en kan gjøre: Øke for fort, øke for sakte, binyrer etc.
Må si jeg føler meg veldig usikker for tida.
Rufus
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Hyperthyreose siden 2000
Av Karianne i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 30-01-09, 09:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat