Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    85

Standard Barbasco Plus og lavt stoffskifte

Hei.
    Er det noen av dere som har prøvd Barbasco Plus? Det skal visstnok hjelpe med å balansere hormonene i kroppen

Noen der ute med erfaringer?
    Pga feil ble jeg medisinert først høsten 2006, blodprøve jan 2001 viste hypo, men ble ikke fulgt opp. Nå: 150 Levaxin 20 Liothyronin
    Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Indre Troms
    Meldinger
    240

Standard

Hei har ikke prøvd barbasco,men lurte på om du har fått prøvd det,og hvordan det eventuellt virket??

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg har prøvd det. Merket ingenting...
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Har også prøvd et par typer flere ganger uten å kjenne noen forskjell.
    ( Fra Din Helse - Dicorea Super Form og fra Very Best Medicals )
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    85

Standard

Jeg kjøpte en pakke (dyrt!), men har ikke vært så flink til å ta de i sommer... Har ikke merket forskjell. De sa jeg måtte prøve de i 6 mndr før jeg merket forskjell. Skal bli flinkere å ta de fremover så skal jeg gi tilbakemelding her om noen uker.

Disse jeg kjøper kommer fra Sverige (finnes visstnok ikke i Norge) skal visst hjelpe mot sliten binyrer også. Vi får se....

Mvh Siriusen
    Pga feil ble jeg medisinert først høsten 2006, blodprøve jan 2001 viste hypo, men ble ikke fulgt opp. Nå: 150 Levaxin 20 Liothyronin
    Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000...

Medlem siden
    May 2007
    Sted
    hordaland
    Meldinger
    152

Standard

Hmm. Er det ikke jod i dette? Mener å huske det var derfor jeg skippet å kjøpe det i sin tid....
    Sliten
    Forkjølt!!
    Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet.
    • Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Re: Barbasco Plus og lavt stoffskifte

Flere alternative behandlere jeg har vært borti tror at jod er en stimulant for kjertelen og ordinerer kelp og liknende til oss.
    Det blir som å tvangsfore en død hest.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn